نماینده مردم همدان در مجلس:

مذاکرات ژنو عامل صدور قطعنامه شرم‌آور پارلمان اروپا بود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مذاکرات ژنو را عامل اقدام گستاخانه پارلمان اروپا دانست و گفت: اگر در جریان مذاکرات، مقتدرانه و عزتمند برخورد می‌کردیم، امروز کشورهای اروپایی جرأت صدور قطعنامه‌ علیه ایران را نداشتند.
کد خبر: ۱۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ - 05April 2014

مذاکرات ژنو عامل صدور قطعنامه شرم‌آور پارلمان اروپا بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، "ابراهیم کارخانهای" با شرمآور خواندن قطعنامه اتحادیه به اصطلاح حقوق بشری پارلمان اروپا علیه ایران، اظهار کرد: دولتمردان و مسئولان ما باید پاسخ مناسبی به این اقدام گستاخانه پارلمان اروپا دهند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی مذاکرات ژنو را عامل این اقدام گستاخانه از سوی پارلمان اروپا دانست و افزود: اگر در جریان مذاکرات، مقتدرانه و عزتمند برخورد میکردیم، امروز کشورهای اروپایی جرأت صدور چنین قطعنامهای را نداشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتحادیه اروپا در طول ۳۵ سال گذشته هیچگاه چنین بیادبانه با ایران برخورد نکرده است، ابراز کرد: مسئولان نظام باید در مقابل این هتاکی و گستاخی ایستادگی کرده و با قاطعیت از عزت و شرف این ملت دفاع کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید در مقابل آمریکا و اروپا تغییر موضع دهد، تأکید کرد: ما به هیچ وجه اجازه دخالت بیگانگان در مسائل و امور داخلی ایران اسلامی را نخواهیم داد.

کارخانهای گفت: اروپاییها شاید در جریانهای مختلف و به منظور مخالفت با جمهوری اسلامی ایران، سفرای خود را فلهای فرا میخواندند، اما به علت مواضع مقتدرانه ایران اسلامی، دوباره با شرمندگی، آنها را به کشور برمیگرداندند، اما امروز گستاخی خود را تا حدی رساندهاند که علیه ایران اسلامی قطعنامه صادر میکنند.

وی با اشاره به اینکه اروپا امروز در بیآبرویی حقوق بشری دست و پا میزند، گفت: مدعیان حقوق بشر، جمهوری اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر میکنند، در صورتی که خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر در دنیا هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ظلم اروپاییها به ملت ایران سخن راند و ابراز کرد: در طول تاریخ همواره شاهد استعمار و استثمار کشورها توسط اروپاییها بودیم که این موضوع یک ننگ سیاسی برای اروپاست.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه ایران اسلامی هیچگاه دست از اسلام و آرمانهای خود بر نمیدارد، به اتحادیه اروپا توصیه کرد بیش از این آبروی خود را در بین ملت ایران نبرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار