روحانی در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی:

پارلمان اروپا کوچک‌تر از آن است که بخواهد به ملت بزرگ ایران توهین کند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه از نظر دولت جمهوری اسلامی ایران این قطعنامه فاقد ارزش است، گفت: پارلمان اروپا کوچک‌تر از آن است که بخواهد به ملت بزرگ ایران توهین کند.
کد خبر: ۱۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸ - 07April 2014

پارلمان اروپا کوچک‌تر از آن است که بخواهد به ملت بزرگ ایران توهین کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهور کشورمان در دیدار نوروزی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان دولتی و فعالان سیاسی گفت:از نظر دولت جمهوری اسلامی ایران این قطعنامه فاقد ارزش است و پارلمان اروپا کوچکتر از آن است که بخواهد به ملت بزرگ ایران توهین کند.

قطعنامه پارلمان اروپا از نظر دولت ایران فاقد ارزش است

روحانی با بیان اینکه اینگونه قطعنامهها هیچ ارزشی ندارد، گفت: در چهار سال گذشته 60 قطعنامه با ادبیاتی تندتر از قطعنامه اخیر توسط این پارلمان علیه ایران صادر شد که هیچ ارزشی نداشت و در خصوص آن سرو صدایی هم نشد. خوشبختانه امروز بهواسطه آرامش و شفافیت حاکم بر فضای سیاست خارجی کشور، کوچکترین اهانتی بهوضوح شنیده و البته ملت ما در برابر سخنان موهن موضع میگیرد.

وی در عین حال افزود: قطعنامه پارلمان اروپا دارای بندهایی نظیر تأکید بر مذاکره و بهرهگیری صرف از راهحل سیاسی بر سر برنامه هستهای است که بهوضوح در تضاد با نظر برخی دولتمردان آمریکایی مبنی بر "وجود همه گزینهها بر روی میز است"، است.

رئیسجمهور اظهار کرد: تأکید بر توسعه همکاریها با ایران، استقبال از توافق موقت هستهای و تلاش برای دستیابی به توافق دائم از نکات مثبت این قطعنامه است.

روحانی با اشاره به مزین شدن ابتدای سال 93 به نام حضرت زهرا (س)، نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد، همه مردم و مسئولان دست در دست یکدیگر در فضایی بانشاط مشکلات کشور و انقلاب را یکی پس از دیگری مرتفع کنند.

وی در پایان بار دیگر از آزادی سربازان میهن ابراز خرسندی کرد و خواستار رعایت اخلاق اسلامی، ادب، احترام به یکدیگر در سالی که بهنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار