رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

بیانیه اتحادیه اروپا نقض آشکار قوانین بین‌المللی است

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با محکوم‌کردن بیانیه پارلمان اروپا گفت: این بیانیه مصداق عینی نقش قوانین بین‌المللی و دخالت در امور داخلی کشورهاست.
کد خبر: ۱۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 05April 2014

بیانیه اتحادیه اروپا نقض آشکار قوانین بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حامد قادرمرزی" رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال ۹۳، اظهار کرد: هیچ دموکراسی ای در جهان شاهد رفراندومی با تأیید بیش از ۹۸درصدی مردم نبوده و این مهم نشان از اعتقاد خاص مردم مسلمان ایران به امام راحل، روحانیت و اهداف نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: همه ما موظفیم که پاسدار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به عنوان مطالبه عمومی مردم باشیم و در این مسیر نیز با تمام توان تلاش کنیم.

قادرمرزی در ادامه سخنان خود به آمار بالای مسافران نوروزی به کردستان و ضرورت توجه به ظرفیتهای استان در این خصوص اشاره کرد و اضافه کرد: باید از تلاشهای دولت برای آزادسازی مرزبانان تقدیر و حرکات این گروههای تروریستی را محکوم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن قطعنامه اتحادیه اروپا علیه نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: این قطعنامه دخالت آشکار در سایر کشورهااست چرا که وقتی گروهی تروریستی، مرزبانان ما را از داخل کشورمان به گروگان میگیرد، اروپائیان سکوت میکنند، ولی با استناد به مطالب و آمارهای غلط بیانیه صادر میکنند.

قادرمرزی افزود: این قطعنامه نقض آشکار قوانین بینالمللی است، اروپاییان نباید شأن خود را از این بیشتر پایین بیاورند و دخالت در امور داخلی کشورها را برای خود توجیه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها