حجت‌الاسلام تویسرکانی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

بسیج پرچمدار دفاع از انسان‌ها در جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج پرچمدار دفاع از انسان‌ها در جهان است
کد خبر: ۱۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ - 07April 2014

بسیج پرچمدار دفاع از انسان‌ها در جهان است

حجت الاسلام والمسلمین "محمدرضا تویسرکانی" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اینکه ایران هیچ ارزشی برای قطعنامه پارلمان اروپا قائل نیست، اظهار کرد: ما معتقدیم ظلمی که امروز بر بشریت روا داشته میشود، در طول تاریخ بینظیر بوده است.

وی افزود: متاسفانه امروز، کسانی داعیهداران حقوق بشر هستند که بیشترین ظلم و فساد و تباهی را علیه بشر کارگردانی میکنند.

حجتالاسلام تویسرکانی اضافه کرد: نکته جالب توجه این است که کارگردانان ظلم علیه بشریت، در افکار عمومی، خودشان را به عنوان مدافع حقوق بشر معرفی میکنند. این افراد در مقولههایی مثل زن، سیاهپوستان، مستضعفین، موضوعات نژادپرستی و... بیشترین ظلم و جنایت را مرتکب میشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با عنوان این نکته که سردمداران استکبار جهانی برای جلوگیری از تهاجم علیه وضعیت فعلی حاکم در کشورهایشان، دست به اقدامات ناشایست میزنند، تصریح کرد: آنها از تعالیم اسلام در هراس هستند و هر از چند گاهی اقدام به صدور بیانیه و قطعنامه برای کشورهای دیگر میکنند، ولی ما هیچ ارزشی برای این قطعنامه و بیانیهها، قائل نیستیم.

وی گفت: ما باید به تبعیت از مقام معظم رهبری، بزرگترین دستاوردهای دینی را در مقوله حقوق بشر، به دنیا عرضه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج عنوان کرد: در موضوع حقوق بشر، بسیج پرچمدار دفاع از انسانها در جهان است.

حجتالاسلام تویسرکانی اذعان کرد: مسئولین فرهنگی دولت باید دفاع عالمانه از حقوق بشر موجود در دین مبین اسلام کنند و مسئولین سیاسی دولت نیز باید، بدون انفعال وارد عمل شوند.

وی ابراز کرد: مواضع وزارت امور خارجه مواضع خوبی است، مجلس هم در این رابطه اقدامات خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

حجتالاسلام تویسرکانی چالش بزرگ استکبار جهانی را موضوع حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: یک نمایشگاه بزرگ جهانی، از جنایتهایی که امروز علیه انسانیت در دستور کار استکبار جهانی به سردمداری آمریکا است، توسط بسیج برگزار میشود و جهانیان بار دیگر شاهد حقیقت زشت پنهان شده این کشورها خواهند بود.

وی در خصوص یکی از بندهای قطعنامه صادره اتحادیه اروپا با موضوع آزادی همجنسبازان در ایران، گفت: همجنسبازی مخالف فطرت همه انسانهاست و حتی چنین امری در میان حیوانات نیز مشاهده نمیشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: هر قومی که چنین رویکردی را در میان خود حاکم کند، باید منتظر عذاب خداوند باشد، این اقدامات در میان اروپاییان، آغاز فروپاشی این نظامهای ظالمانه و هوسبازانه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار