عضو مجلس خبرگان رهبری:

باید از موضع عزت و مصلحت با غرب برخورد کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید از موضع عزت با غرب برخورد کرد، گفت: رهبری بزرگوار انقلاب بصیر و آگاه است و لازم است در همه‌ی ارکان تلاش کنیم تا فرامین و نصایح ایشان را درک کنیم.
کد خبر: ۱۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴ - 07April 2014

باید از موضع عزت و مصلحت با غرب برخورد کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، آیت الله "حسن ممدوحی" عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به صدور قطعنامه اتحادیه اروپا، اظهار کرد: روش اروپا دیوصفتانه و ددمنشانه است، همچنین برای بار اول نیست که سلطلهگران چنین مواضع ظالمانهای در قبال ملت ایران اتخاذ میکنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان بیان کرد: غرب در طول تاریخ حتی به نوکران خود نیز رحم نکرده است، آنها حکومت صدام ملعون را با آن وضعیت ساقط کردند و لیبی که روزگاری هرچه داشت در اختیار غرب میگذاشت را کنار گذاشتند، پس تکلیف ما و غرب مشخص است و میدانیم با چه قدرتهای پلیدی درحال مبارزه هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید از موضع عزت و مصلحت با غرب برخورد کرد، تصریح کرد: رهبری بزرگوار انقلاب بصیر و آگاه است و لازم است در همه ارکان تلاش کنیم تا فرامین و نصایح ایشان را درک کنیم زیرا هر زمانی که ایشان هشداری دادهاند ما در همه مقاطع تاریخی به حکمت گفتار و هشدار رهبری یقین پیدا کردهایم.

وی گستاخی مسئولان اروپا و آمریکا را رسوایی دیگری برای دنیای استکبار عنوان کرد و تصریح کرد: بیش از ۳۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی میگذرد و ما تنها با تکیه بر عزت خویش توانستهایم قدرت انقلاب را در جهان مطرح کنیم و ضروری است برای حفظ ارزشها و استقلال کشور به نیروهای درونی خود بیشتر اهمیت بدهیم.

ممدوحی خاطرنشان کرد: حمایت از همجنسبازان که همواره از سوی غربیها مطرح میشود، پلیدی آنان را آشکار ساخته است که چگونه مانند حیوان حرف میزنند و قطعا خداوند همانطور که بر قوم لوط عذاب نازل کردند، آنها را نیز از بین خواهد برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان از مسئولان دستگاه سیاست خارجی کشور خواست در برابر نظام سلطه، دستورات و نصایح داهیانه رهبر معظم انقلاب را اجرا کنند و هیچ گونه ضعفی در قبال زیادهخواهی اتحادیه اروپا نشان ندهند.

نظر شما
پربیننده ها