آیت‌الله ممدوحی:

قطعنامه‌ها و تهدیدها با وجود رهنمودهای رهبری پوچ و بی‌اساس است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کشور ما نه به سخنان اروپایی‌ها اعتنا می‌کند و نه وعده‌های آنها می‌تواند برای ما موثر باشد، چرا که این گونه تهدیدها و قطعنامه‌ها با وجود رهنمودهای رهبری پوچ و بی‌اساس است.
کد خبر: ۱۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰ - 05April 2014

قطعنامه‌ها و تهدیدها با وجود رهنمودهای رهبری پوچ و بی‌اساس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله "حسن ممدوحی" عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در گفتوگو با فارس ضمن اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در اتحادیه اروپا گفت: این موضوع مسبوق به سابقه بوده و از آنها بیش از این توقعی نمیرود.

وی در ادامه افزود: اگر امیدمان به آنها باشد تودهنی خوردهایم؛ کشور ما نه به وعدههای آنها اعتنا میکند و نه وعدههای آنها میتواند برای ما موثر باشد، چرا که این گونه تهدیدها و قطعنامهها با وجود رهنمودهای رهبری پوچ و بیاساس است و ذرهای در تصمیمات کشور ایران تاثیر ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مطرح شدن افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران، گفت: هرگز اجازه این کار را نخواهیم داد.

ممدوحی در ارتباط با کسانی که میگویند ایران کمترین روابط را با اتحادیه اروپا در میان کشورهای دنیا دارد و دلیل راه اندازی دفتر نیز همین موضوع است، گفت: این سخنان دروغی بیش نیست و ما در حد نیاز با آنها روابط برقرار کردهایم، وجود این دفتر برای ما سودی ندارد جز اینکه غربیها از آن استفادههای اطلاعاتی علیه خود ما انجام می دهند و در همین راستا دولت باید با هوشیاری کامل با آنها برخورد کند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار