بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 48

غرضی: آمریکا اگر امتیازی بدهد آن را پس می‌گیرد

غرضی با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد قبول کند ایران یک قدرت سیاسی است، گفت: بحث ما با آمریکا با یکی دو نشست تمام نمی‌شود و اگر آمریکا مجبور شود که به کشور ما امتیازی دهد، در آینده درصدد پس گرفتن آن، اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 10November 2014

غرضی: آمریکا اگر امتیازی بدهد آن را پس می‌گیرد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، سید محمدغرضی در غرفه خبرگزاری فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در حال حاضر به چه کاری مشغول هستند، گفت: به همان کارهایی که همیشه انجام میدادهام، مشغول هستم و در پای انقلاب، ایران و اسلام محکم ایستادهام.

غرضی در خصوص این که آیا در مرحله بعدی انتخابات ریاست جمهوری شرکت میکند، اظهار داشت: تا دوره بعدی تکلیف کسی برای زنده ماندن مشخص نیست و برای کار خیر برنامه ریزی نمیکنم و ضرب الاجل وارد میدان میشوم.

وی  گفت: کسانی که با برنامه ریزی وارد این مسائل میشوند، خیلی موفق نیستند.

غرضی در پاسخ به این سوال که با توجه به قیمت نفت که به 80 دلار رسیده است، آیا امسال با کسری بودجه واجه میشویم، خاطرنشان کرد: به عنوان یک گزارشگر میگویم زمانی که وزیر نفت بودم این دورهها را گذراندهام و این موضوع خیلی اهمیت ویژهای ندارد.

وی با بیان این که کشور ما در اپک یک قدرت بسیار مهم شناخته میشود، یادآور شد: قدرت سیاسی ما در منطقه افزایش یافته است.

غرضی با اشاره به نشست عمان گفت: سن من ایجاب میکند که بگویم از دهه 20 تا امروز، وضعیت ایران و آمریکا به این صورت بوده است که شصت و اندی سال است آمریکا با کشور ما دشمنی میکند.

وی با تاکید بر این که آمریکایی ها قبول نمی کنند که ایران یک قدرت سیاسی است، خاطرنشان کرد: بحث ما با آمریکا با یکی دو نشست تمام نمی شود و اگر آمریکا مجبور شود که به کشور ما امتیازی دهد، در آینده درصدد پس گرفتن آن، اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها