بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 65

باهنر: ملت ایران هیچ استخوان لای زخمی را در مذاکرات هسته‌ای قبول نمی‌کنند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواری‌مان در به توافق رسیدن مذاکرات بسیار است و خط قرمزهایمان مشخص است و تکلیف همه تحریم‌ها باید در مذاکرات روشن شود زیرا که ملت ایران هیچ استخوان لای زخمی را قبول نمی‌کند و باید کاملا روشن و شفاف شود.
کد خبر: ۳۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱ - 10November 2014

باهنر: ملت ایران هیچ استخوان لای زخمی را در مذاکرات هسته‌ای قبول نمی‌کنند

محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها گفت: لایحه ایثارگران در مجلس به تصویب رسیده و ابلاغ شده است و تنها بخشی از مفاد آن با مشکلاتی روبرو بود که به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد، اما بسیاری از مواد آن در لوایح بودجه آورده و اجرا میشود.

وی در ادامه خطاب به خانواده جانبازان و ایثارگران بیان داشت: خانوادههای گرامی نباید منتظر اتفاق جدیدی در این لایحه باشند بلکه مواد این لایحه در لوایح بودجه سنواتی آورده و اجرا میشود. البته حق و حقوق این خانوادههای گرامی به هیچ عنوان ادا نمیشود.

باهنر در خصوص مذاکرات پیش رو نیز گفت: امیدواریمان در به توافق رسیدن مذاکرات بسیار است و خط قرمزهایمان مشخص است و تکلیف همه تحریمها باید در مذاکرات روشن شود زیرا که ملت ایران هیچ استخوان لای زخمی را قبول نمیکند و باید کاملا روشن و شفاف شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به بخش فن آوریهای هستهای که در کشورمان بومی شده است، اشاره و تصریح کرد: فن آوریهای هستهای که در کشور ما بومی شده است باید از سوی کشورهای 1+5 به رسمیت شناخته شود که این امر نیز به رسمیت شناخته شده است و لازم است که به تایید بالاترین مقامات کشورهای خارجی نیز برسد و مکتوب شود و غرب این را بداند که ایران به دنبال فن آوری نمایشی نیست و فن آوری ها باید در داخل کشور ایران صورت گیرد ولی راستی آزمایی را هیچ گاه از دستور کار خارج نخواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به نحوه برخورد خبرگزاری دفاع مقدس در عرصه رسانه، خاطرنشان کرد: رسانهها نباید خودشان را درگیر مواضع حزبی کنند بلکه میبایست برای دفاع از نظام و کلیت مطالبات مردمی واکنشهای صریح و مدبرانه اتخاذ نمایند. دراین بین خبرگزاری دفاع مقدس می تواند نقشی بسزا ایفا کند و یک وجه تمایز ایجاد کند تا کمتر شاهد جناح بندی های سیاسی و حزب گرایی در رسانه ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار