بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/135

دربندی: بازخوانی دفاع مقدس موجب آمادگی مردم در برابر تهدیدات است

عضو هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: ترویج و بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس موجب حفظ آمادگی تمامی اقشار جامعه در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن است.
کد خبر: ۳۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶ - 12November 2014

دربندی: بازخوانی دفاع مقدس موجب آمادگی مردم در برابر تهدیدات است

امیر سرتیپ غلامحسن دربندی مسئول اسبق روابط عمومی ارتش ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با اشاره به این که همه مسئولین و دستگاههای فرهنگی در برابر جانبازان و ایثارگران مکلف هستند، به خبرنگار دفاع پرس گفت: عنوان دفاع مقدس برای خبرگزاری دفاع مقدس ایجاد تکلیفی دو چندان میکند و همه رسانهها و خبرگزاریها باید توجه داشته باشند که نسبت به جامعه ایثارگران مسئول هستند.

امیر دربندی در ادامه با تاکید بر اهمیت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: ترویج و بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس موجب حفظ آمادگی تمامی اقشار جامعه در برابر تحریمها و تهدیدهای دشمن است.

عضو هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در بخش دیگری از این گفتوگو شهید صیاد شیرازی را عامل وحدت میان ارتش و سپاه اعلام کرد و افزود: بعد از رحلت حضرت امام(ره) مراسم تشییع پیکر شهید صیاد شیرازی با شکوهترین مراسم بود و این نشان از قدرشناسی مردم نسبت به جامعه شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام / م.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار