بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 175

شریعتمداری: مهمترین دغدغه رییس جمهور رسیدگی به امور ایثارگران است

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های رییس جمهور توجه و رسیدگی به امور ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا است.
کد خبر: ۳۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ - 14November 2014

شریعتمداری: مهمترین دغدغه رییس جمهور رسیدگی به امور ایثارگران است

محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن بازدید از غرفه خبرگزای دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به خبرنگار دفاع پرس گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس بوده به صورت مرتب پیگیر شرایط خانوادگی شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه ریاست جمهوری در بازدیدهای منظم به خانواده ایثارگران جانبازان و شهدا بامشکلات خانواده آنها آشنا میشود، خاطرنشان کرد: رییس جمهور قوانین مصوب در خصوص رسیدگی به وضعیت خانواده ایثارگران 8 سال دفاع مقدس را که تاکنون اجرایی نشده در اولویت برنامههای خود قرار داده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: به همین دلیل سازمان مدیدریت برنامه علیرغم کمبود بودجه با دستور رییس جمهور منابع مالی ویژهای جهت رسیدگی به خانواده ایثارگران اختصاص داده شده است.

شریعتمداری گفت: 177 نفر از نمایندگان مجلس به دلیل تلاشهای حجت الاسلام و المسلمنی شهیدی ریاست بنیاد شهید در خصوص رسیدگی به خانواده شهدا از وی تقدیر به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه عده زیادی از فرزندان شهدا از مشکلاتی مانند بیکاری رنج میبرند، اذعان داشت: دولت قصد دارد با اجرای برنامههای تولید محور علاوه بر توسعه اقتصادی، مشکلات ناشی از بیکاری را برای کلیه کشور و نیز خانواده شهدا رفع کند چرا که امنیت امروز کشور ما به خون شهیدانمان وابسته است.

انتهای پیام/پ.ب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار