بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 176

کواکبیان: مایه خوشحالی‌ است که خبرگزاری دفاع مقدس به صورت خاص در این زمینه فعالیت دارد

مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری گقت: بسیار تمایل دارم که خاطرات دوران جبهه و جنگ را در جایی بیان کنم و تعلقات خاطر خود را در رابطه با دفاع مقدس و ارتباط تنگاتنگی را که در آن دوران با این مفاهیم به وجود آمده بود را در جایی عنوان کنم.
کد خبر: ۳۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ - 14November 2014

کواکبیان: مایه خوشحالی‌ است که خبرگزاری دفاع مقدس به صورت خاص در این زمینه فعالیت دارد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، مصطفی کواکبیان مدیر مسئول روزنامه مردمسالاری در بازدید از غرفه دفاع پرس گفت: بسیار خوشحالم که درغرفه خبرگزاری دفاع مقدس هستم و از اینکه دفاع مقدس هم میتواند دارای یک خبرگزاری فعال در این زمینه باشد خرسندم و به واقع بسیار تمایل دارم که هم خاطرات دوران جبهه و جنگ را در جایی بیان کنم و هم تعلقات خاطر خود را در رابطه با دفاع مقدس و ارتباط تنگاتنگی که در آن دوران با این مفاهیم به وجود آمده بود را در جایی عنوان کنم.

وی افزود: اما در این مقطع زمانی که روز آخر نمایشگاه است و با توجه به تراکم بازدیدها که به این روز آخر موکول شده است؛ چنین فرصتی فراهم نیست.

کواکبیان در بیان گوشهای از خاطرات خود در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در سالهای 64 تا 66 از دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان رزمنده رزمی تبلیغی به جبهه اعزام شدم ضمن اینکه در تیپ 2 حضرت قائم از لشگر 17 علی ابن ابیطالب(ع) که تحت فرماندهی شهید اخلاقی بود؛ حضور داشتم. در عملیات فتح المبین هم با توفیقی که حاصل شد به درجه جانبازی رسیدم و باعث شد 2 ماه بستری شوم.

انتهای پیام/م.س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار