بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 178

روز خانواده‌ در نمایشگاه مطبوعات

در آخرین روز نمایشگاه و در یک روز تعطیل خانواده‌های علاقه‌مند به عرصه‌ رسانه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) حضور یافته‌ و از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید می‌کنند، برخی از همکاران رسانه‌ای نیز با خانواده‌هایشان در نمایشگاه حضور دارند.
کد خبر: ۳۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ - 14November 2014

روز خانواده‌ در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، نمایشگاه مطبوعات در حالی آخرین روز برگزاری خود را پشت سر میگذارد که استقبال خانوادهها در این روز به نسبت روزهای گذشته بیشتر شده است. این در حالی است که نظرها در خصوص برگزاری نمایشگاه تا به امروز متفاوت بوده است. با این حال اهالی رسانه از کیفیت پایین نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته حکایت میکنند.

دکتر رسولی از اساتید رشته علوم ارتباطات عملکرد نمایشگاه امسال را به نسبت دورههای گذشته ضعیف تر میداند و میگوید: در بحث اطلاع رسانی و تبلیغات و برگزاری کارگروهها و کلاسهای آموزشی نمایشگاه امسال نتوانست نظر مثبت مخاطبین  را به خود جلب کند.

مرد میانسالی که مشغول مطالعه روزنامه و مجلهها است نیز میگوید: سالهای گذشته نیز از نمایشگاه دیدن کردم. امسال حضور مطبوعات و روزنامهها متنوع تر بود و غرفهها به لحاظ شکل و ظاهر زیباتر بودند.

خانمی که سال اول حضورش در این نمایشگاه است، میگوید: نمایشگاه بسیار خوبی است. به خصوص که میتوان مجلات را با تخفیفهای خوبی تهیه کرد. نشریات آشپزی، دوخت و طراحی لباس و... عرضههای خوبی در نمایشگاه داشتند.

انتهای پیام/ ف.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار