بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 180

آجرلو: شهید تهرانی‌مقدم مصداق بارز "اهل بهشت" بود

رئیس سازمان ورزش سپاه گفت: شهید تهرانی مقدم سرباز همان رهبری است که به تبعیت از او اعلام کرد "روی قبرم بنویسید من کسی هستم که می‌خواستم اسرائیل نابود شود."
کد خبر: ۳۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶ - 14November 2014

آجرلو: شهید تهرانی‌مقدم مصداق بارز

سردار مصطفی آجرلو رئیس سازمان ورزش سپاه با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به شخصیت شهید حسن تهرانی مقدم پرداخت و گفت: حاج حسن یک پاسدار واقعی بود که امام خمینی(ره) پیرامون او و امثال شهیدان همت، خرازی، باکری، جهان آرا، شوشتری و شهدای زنده سپاه این طور فرمودند که من نسبت به پاسداران نظر مثبتی دارم و هیچ وقت نظرم از سپاه برنخواهد گشت.

آجرلو تصریح کرد: همانجا بود که حضرت امام(ره) این جمله معروف را که "ای کاش من هم یک پاسدار بودم" را مطرح کرد یا جملهای که مقام معظم رهبری در خصوص پاسداران دارند که "احساس میکنم بچههای اهل بهشت را میبینم". به نظرم نقطه دید این بزرگواران به طور قطع چهرهای مثل حاج حسن تهرانی مقدم باشد.

رئیس سازمان ورزش سپاه ادامه داد: افتخار میکنم لباسی را بر تن میکنم که روزی بر تن شهید تهرانی مقدم بوده است. به او حقیقتاً می توان گفت پاسدار انقلاب اسلامی.

وی افزود: تعریف واقعی پاسدار واقعا برای حاج حسن معنادار است و امروز به طور یقین سر سفره حضرت سیدالشهدا(ع) حاضر است و روزی خوار آن خوان گسترده علی بن ابیطالب(ع) است.

آجرلو با تاکید بر این که شهدای غدیر بر اقتدار جمهوری اسلامی افزودند، گفت: شهیدی که به خانواده خودش میگوید روی قبرم بنویسید من کسی هستم که میخواستم اسرائیل نابود شود پیرو همان امامی است که میفرماید: اسرائیل به ما چشم بد داشته باشد هیفا و تلآویو را با خاک یکسان می کنیم؛ این سخنان و برخی اقدامات علمی گسترده در عرصه های دفاعی و امنیتی کشور نشان از تلاش بی وقفه شهدای غدیر و در راس آن شهید تهرانی مقدم داشت.

رئیس سازمان ورزش سپاه با اشاره به این که انقلاب اسلامی در جنگ 6 روزه اسرائیل را به زانو درآورد، تاکید کرد: روزی ساخت موشکها را برای ما رویای دور از دسترس میدانستند و ما را متهم به شعار پراکنی میکردند اما به لطف خداوند، جمهوری اسلامی به کمک سربازان گمنام خود که به حق روزیشان شهادت بود آن شعارها را عملی کردند.

وی اضافه کرد: 35 سال پیش اسرائیل با قلدری با کشور ما برخورد میکرد ولی در جنگ 6 روزه کاری را رزمندگان ما انجام دادند که رسانههای وابسته به اسرائیل هم بر این نکته واقف بودند که حضور ایران، اسرائیل را مغلوب کرد.

آجرلو در پایان پیرامون موضوع معافیتهای جعلی سربازان ورزشی خاطرنشان کرد: متاسفانه اقدامی که از سوی فدراسیون فوتبال خاصه سازمان لیگ برتر در خصوص سربازانی که از معافیتهای جعلی استفاده کردند باید به جای رأفت، برخورد جدی و قانونی با این ورزشکاران صورت میگرفت که ما دیگر شاهد این اتفاقات در جامعه فوتبال کشور نباشیم.

انتهای پیام/ م.ب

نظر شما
پربیننده ها