بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 179

وزیر بهداشت: بنیاد شهید بخواهد مجوز داروخانه ویژه جانبازان را صادر می‌کنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار تشکیل داروخانه ویژه جانبازان باشد، ما مجوز لازم را صادر می کنیم.
کد خبر: ۳۳۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ - 14November 2014

وزیر بهداشت: بنیاد شهید بخواهد مجوز داروخانه ویژه جانبازان را صادر می‌کنیم

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه حضور در نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس درباره تاسیس داروخانه ویژه جانبازان، تاسیس این داروخانهها را منوط به درخواست بنید شهید و امور ایثارگران دانست و اظهار کرد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار تشکیل داروخانه ویژه جانبازان باشد، ما مجوز لازم را صادر می کنیم.

به گزارش دفاع پرس، وزیر بهداشت در تیرماه سال جاری هاشمی در پاسخ به سوالی درباره سرگردانی جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی در تهیه داروهایشان گفته بود: از آنجا که معمولا بیماری های جانبازان مشخص و داروهای مورد نیازشان نیز تقریبا مشخص هستند، بنابراین نباید لازم باشد که جهت تهیه دارو به داروخانه مراجعه کنند. حتی میتوان در شرایطی داروها را در منزل به آنها تحویل داد. البته اگر بنیاد شهید به تاسیس داروخانهای خاص برای جانبازان علاقمند باشد ما همه نوع همکاری را با آنها خواهیم داشت. مهم آن است که متولی جانبازان صرفا یک دستگاه باشد.

انتهای پیام/ م.و
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جانبازشیمیایی واعصاب وروان جنگ تحمیلی
|
-
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
0
سلام. زنده باشی اقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت. من تاحدودی پیگیر زحمات جنابعالی هستم. امیدوارم قدر شما را بدانند. داروی شیمیایی مرا ندادند. مجبورشدم از سفره‌ی زن وبچه‌ام کم کنم و دارویم راخریداری کنم. نمیدانم ماه بعدی چه کنم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار