بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها/205

نمایشگاه مطبوعات من را از اعتیاد نجات داد

رها یافته بیماری اعتیاد گفت: من با آشنایی با یک خیریه چهارسال پیش در همین نمایشگاه مطبوعات، زندگیم رو به پنجره دیگری باز شد و برای همیشه از اعتیاد نجات پیدا کردم.
کد خبر: ۳۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰ - 14November 2014

نمایشگاه مطبوعات من را از اعتیاد نجات داد

"علیرضا ابراهیمی" یک معتاد رها یافته از بلای خانمان سوز مواد مخدر در گفت وگو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: یکی از مهمترین عواملی که من را به سمت ترک اعتیاد سوق داد خیریه طلوع بی نشان ها بود.

وی ادامه داد: من با این خیریه چهارسال پیش در همین نمایشگاه مطبوعات آشنا شدم و برای همیشه از اعتیاد نجات پیدا کردم و زندگیم رو به پنجره ی دیگری باز شد یعنی به تعبیر دیگری به دنبال چیز دیگری آمده بودم که با آشنا شدن با فردی که نمی توانم نام وی را ذکر کنم زندگیم رنگ دیگری گرفت.

ابراهیمی که 2 سال است ژاک شده و در فضای دیگری از زندگی جدید خود سیر می کند خاطر نشان کرد: از آن سال به بعد هر سالی که نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود شرکت می کنم و با یک فضای جدید تر و رویکرد بهتری از زندگی به روزهای خود نگاه می کنم.

این رها یافته دو ساله در پایان گفت و گوی خود گفت:  من خیلی خوشحالم که در چنین فضایی نجات یافته ام و امیدوارم تمام بیماران اعتیاد راه نجات خود را زودتر پیدا کنند.

انتهای پیام/ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار