بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 190

قاسمی: مقولات مرتبط به دفاع مقدس در صدر اخبار خبرگزاری دانشجو است

مدیرمسئول خبرگزاری دانشجو گفت: رسانه ها و مطبوعات داخلی می توانند نسبت به پرداختن به مقوله دفاع مقدس و بالا بردن سطح سواد رسانه ای در حوزه جنگ بیشتر همت گمارند.
کد خبر: ۳۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ - 14November 2014

قاسمی: مقولات مرتبط به دفاع مقدس در صدر اخبار خبرگزاری دانشجو است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، هادی قاسمی مدیرمسئول خبرگزاری دانشجو در خصوص حال و هوای نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها و کیفیت برگزاری آن، گفت: شور و هیجان رسانه ای در بیستمین نمایشگاه مطبوعات نسبت به سالهای قبل از کیفیت کمتری برخوردار است.

وی ادامه داد: بر اساس یک جمعبندی کلی از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها این نمایشگاه با توجه به نقاط مثبت، حضور رسانههای جدید و آغاز روند خوب متاسفانه با انجام نشدن مطلوب این کار یعنی در زمینه جایگیری بهتر رسانهها در غرفهها و نیز برنیامدن از عهده این مسئولیت مشکلاتی برای رسانه ها فراهم شده است.

قاسمی با اشاره به مشکلات پیش آمده در امر ثبتنام برای غرفهداران و اصحاب رسانه در آغازین روزهای ثبتنام تصریح کرد: با توجه به حضور ایدههای خوب در نمایشگاه و تلاش به منظور پروراندن این ایدهها هنگام ثبتنام نمایشگاه، در سایت نمایشگاه اختلالاتی ایجاد شد که در ادامه رفع شد.

مدیر مسئول خبرگزاری دانشجو در خصوص تلاش برای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: ماموریت اصلی خبرگزاری دانشجو، ارتباط مداوم نسل جوان و دانشجو با فرهنگ ایثار و شهادت و پرداختن به آن است.

انتهای پیام/ت

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار