بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 201

سردار نجات: گفتمان مقاومت به پیروزی منتج می‌شود و نه گرفتار شعب ابی‌طالب/ توافق بدون رفع تحریم‌ به فاجعه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: عمق بخشی در فعال سازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمن هدف اصلی ماست.
کد خبر: ۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ - 14November 2014

سردار نجات: گفتمان مقاومت به پیروزی منتج می‌شود و نه گرفتار شعب ابی‌طالب/ توافق بدون رفع تحریم‌ به فاجعه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگاردفاعی دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، سردار محمدحسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به خبرنگار ما گفت: سپاه پاسداران در امر فرهنگ و ترویج آن در جامعه دو وظیفه مشخص دارد؛ یکی برنامه ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و دیگری عمق بخشی به انقلاب اسلامی از طریق فعال سازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که قطعاً از استعدادهای بالقوه حزب الهی در سراسر کشور برای تقویت عرصه فرهنگ بهره برداری خواهیم کرد، تصریح کرد: یکی از کارهای مهم و اساسی در تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شناسایی نیروهای مستعد و حزب الهی که توانایی کار در عرصه فرهنگی و رسانه ای دارند، میباشد.

سردار نجات اذعان کرد: دعا کنید که بتوانیم در امر جذب استعدادهای بالقوه در بسیج، سپاه و نیروهای حزباللهی در سراسر کشور برای مقابله با جنگ نرم و حضور موثر در عرصه فرهنگی کشور به موفقیت دست یابیم. چرا که متاسفانه افرادی که مسئولیت دارند از طرح ها و دیدگاه های جوانان مومن و انقلابی کم تر استفاده می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه اظهار داشت: سپاه مانند سایر نیروهای مسلح یک نیروی نظامی صرف نیست و علیرغم رسالت انقلاب یکی از صحنه های پاسداری از انقلاب برای این نهاد مقدس دغدغه های فرهنگ کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که برای تقویت گفتمان مقاومت باید چه اقداماتی انجام شود، افزود: گفتمان مقاومت باید با نقشه راهبردی مقام معظم رهبری منطبق شود؛ برخی گفتمان مقاومت را طوری مطرح می کنند که گویی در شعب ابیطالب قرار داریم. پایان راه گفتمان مقاومت حقیقتاً به پیروزی منتج میشود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، افزود: مقاومت فلسفه پیروزی جبهه حق علیه باطل است، یعنی هرجا در مقابل زیادیخواهی دشمن کوتاه نیامدیم و برعلیه آن هجمه برپا کردیم، به ذلت نخواهیم رسید.

سردار نجات با بیان اینکه حرف اول موفقیت در مذاکرات 5+1 را رفع همه تحریمها میزند، خاطرنشان کرد: در بحث مذاکرات نکته کلیدی ما این است که ما نسبت به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل داریم اما این نکته را نباید نادیده گرفت که طرف مقابل ما بسیار شیّاد و دروغ پرداز است. زیرا تاکنون از آنها ما کار صادقانه ندیدیم.

وی در پایان اشاره کرد: باید مقابل آنها هوشیارانه عمل کنیم تا دشمن همه تحریم های اروپا، سازمان امنیت و حتی تحریم های نانوشته را لغو نکند و حقوق مسلم هسته ای ما را به رسمیت نشناسد این توافق از پایه باطل است. زیرا یک توافق تلخ این چنینی در تاریخ خواهد ماند و ممکن است به این زودیها جبران نشود.

انتهای پیام/ م.ب

نظر شما
پربیننده ها