بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 200

اهدای لوح سپاس و تقدیر ویژه از خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

در آئین اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با اهدای لوحی از سوی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از خبرگزاری دفاع مقدس به دلیل پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر شد.
کد خبر: ۳۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴ - 14November 2014

اهدای لوح سپاس و تقدیر ویژه از خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار دفاع مقدس، مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، در آئین اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری که عصر امروز(جمعه) در مصلی تهران برگزار شد، از خبرگزاری دفاع مقدس به دلیل پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به دفاع مقدس تقدیر ویژه به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در لوح تقدیری که از سوی دکتر حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس اهدا شده، آمده است: "مشارکت ارزنده آن خبرگزاری در برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور فعال و خلاق موجب تحسین بازدیدکنندگان این نمایشگاه و گرمابخشی به این همایش بزرگ رسانه ای شد.

بسیار خرسندیم که بر اساس بررسی و داوری های انجام شده و با همت و تلاش های صمیمانه شما و همکاران محترم، غرفه آن خبرگزاری به منظور پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به دفاع مقدس، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران گرامی را مسالت دارد".

گفتنی است، خبرگزاری دفاع مقدس در طی هفت روز برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری، بیش از210 خبر، گزارش، حاشیه و گزارش تصویری از این رویداد بزرگ رسانه ای منتشر کرد.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار