حیدری:

گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی جهت امدادرسانی به مردم آماده هستند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق شمالی کشور بویژه در استان‌های گیلان و مازندران، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی این استان‌ها و استان‌های همجوار آماده امدادرسانی فوری به مردم این مناطق هستند.
کد خبر: ۱۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵ - 04February 2014

گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی جهت امدادرسانی به مردم آماده هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، دکتر محمدودود حیدری  رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشوربا اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق شمالی کشور بویژه در استانهای گیلان و مازندران و ایجاد مشکلات برای روند زندگی مردم این مناطق اظهار داشت: گروههای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران، گلستان، گیلان، مازندران و استانهای همجوار جهت امدادرسانی فوری به مردم این مناطق از آمادگی کامل برخوردارند.

حیدری تصریح کرد: امیدواریم با همت و تلاش بیشتر مسئولین امر، روند کند امدادرسانی به مردم آسیب دیده هرچه سریعتر و بهتر صورت بهبود یافته، تا مردم منطقه بیش از این در مشقت و سختی قرار نگیرند.

وی گفت: گروههای جهادی بسیج دانشجویی با تجربه ی چندین ساله خود در امر خدمت و امدادرسانی و با توجه به تجارب مفید و خالصانه ی خود در بحرانهایی مانند زلزله ورزقان و بوشهر آمادگی کامل دارند تا در امر خدمت رسانی و امداد و نجات مردم گرفتار در برف و بوران در کنار مسئولین به بهبود روند کمک رسانی بپردازند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار