رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

دانشجویان امروز، از امام(ره) آموخته‌اند که شرافت، در خدمت به محرومین است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان امروز هرچند سنشان به دوره امام(ره) نمی‌رسد اما بخوبی از امام(ره) آموخته اند که شرافت، در خدمت به محرومین است.
کد خبر: ۱۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ - 31March 2014

دانشجویان امروز، از امام(ره) آموخته‌اند که شرافت، در خدمت به محرومین است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، در ادامه بازدید از گروههای دانشجویی شرکت کننده در اردوهای جهادی، دکتر "محمد ودود حیدری" رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، از گروهای دانشجویی مشغول به فعالیت در منطقه رمشک استان کرمان بازدید و از نزدیک، حوزههای مختلف فعالیتهای دانشجویان بسیجی در این منطقه محروم را مشاهده کرد.

وی در جمع دانشجویان بسیجی جهادگر استان کرمان و تعدادی از مردم بخش رمشک کرمان گفت: دانشجویان امروز هرچند سنشان خیلی به دوره امام (ره) نمیرسد اما بخوبی از امام (ره) آموختهاند که شرافت، در خدمت به محرومین است و دانشجویان بسیجی، خدمت به محرومین را تکلیف خود در انقلاب اسلامی میدانند.

حیدری در ادامه افزود: خدمت به محرومین، از چنان اهمیتی در نظام اسلامی برخوردار است که شخصیتهای بلندمرتبهای همچون امیرالمومنین (ع) بدان اهتمام داشتند و به این سیره افتخار میکردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان گفت: این جوانان بااخلاص و تحصیلکرده، با حضور در اردوهای جهادی آنهم در ایام تعطیلات نوروز، اثبات کردهاند که برای خدمت به محرومین، شعار نمیدهند و پرورش این نسل که مسئولان آینده نظام هستند، آینده روشنی را برای انقلاب رقم می زند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار