سردار شریف عنوان کرد

دستور ویژه فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به استان‌های مازندران و گیلان

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه از دستور ویژه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری به فرماندهان سپاه استانی برای امداد رسانی به مردم استان‌های گیلان و مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴ - 03February 2014

دستور ویژه فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به استان‌های مازندران و گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی کل سپاه با اشاره به بحران بارش برف استانهای شمالی کشور، اظهار کرد: بعد از مشخص شدن ابعاد گسترده بحران بارش برف در استانهای گیلان و مازندران و لزوم حضور گسترده و منسجم سپاه و بسیج در این امر سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه دستور ویژه برای کمک به مردم و دستگاههای مسئول را به فرماندهان سپاههای این دو استان صادر کرد.

وی افزود: تاکنون ۱۸ گردان در استان گیلان و ۱۲ گردان نیروی انسانی در استان مازندران کار امدادرسانی به مردم و کمک به دستگاههای مسئول را انجام میدهند.

شریف تاکید کرد: همچنین ۷۰ دستگاه مهندسی مانند لودر در اختیار مجموعههای امدادرسان و ۱۸۰ دستگاه خودرو کمکدار برای ارسال مایحتاج به مردم منطقه از سوی سپاه مشغول فعالیت هستند.

معاون روابط عمومی سپاه ادامه داد: سرلشکر جعفری همچنین به واحدهای مستقر در گیلان و مازندران و همچنین قرارگاه خاتمالانبیاء(ص) دستور داده است تا تحت امر فرماندهان سپاه این دو استان به مردم کمک رسانی کنند.

شریف با بیان اینکه قطع گاز یکی از مشکلات ویژه این منطقه است، اظهار داشت: سپاه مازندران پیش از این با همکاری شرکت گاز ۴۰ نفر از بسیجیان را در حوزه بحران گاز آموزش داده بود که این افراد در جهت رفع قطع گاز مناطق مورد نظر فعالیت میکنند که کارساز و موثر بوده است.

وی در پایان گفت: همچنین نیروی هوافضای سپاه برای پشتیبانی هوایی جهت رفع نیازهای احتمالی سپاههای استانی و ستاد بحران آمادگی دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار