سردار محمدی:

مردم پشتوانه اصلی نیروهای مسلح هستند

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: مردم ایران همواره در صحنه‌های حساس مدافع انقلاب اسلامی ایران هستند. در بارش سنگین برف اخیر شمال، تجلی حضور مردم معنی یافت.
کد خبر: ۱۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸ - 09February 2014

مردم پشتوانه اصلی نیروهای مسلح هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سردار "هامون محمدی" فرمانده سپاه قدس استان گیلان در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان گیلان با آیتالله "زینالعابدین قربانی" نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با درایت و تدبیر امام خمینی (ره) و پشتوانه مردمی به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: بزرگترین هنر حضرت امام (ره) این بود که با مدیریت خود مردم را وارد صحنهی انقلاب کرد، اگر مردم وارد صحنه نمیشدند انقلاب به پیروزی نمیرسید. در واقع امام (ه) به حدی در پیشبرد این جریان موفق بود که مردم حاضر شدند جان و مال خود را برای انقلاب فدا کنند.

سردار محمدی ایجاد مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را هنر حضرت امام (ره) دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با حرکت الهی به پیروزی رسید. مردم ایران همواره در صحنههای حساس مدافع انقلاب اسلامی ایران هستند. در بارش سنگین برف اخیر در استان، تجلی حضور مردم معنی یافت.

وی مردم را پشتوانه اصلی نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: تجلی اصلی این اتحاد و انسجام را در بحران بارش برف شمال مشاهده کردیم و مردم در کنار سایر نیروهای امدادی تلاش کردند تا مشکلات حل شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار