سرهنگ کامرانی صالح:

پلیس فتا، فضای مجازی را برای هنجارشکنان ناامن کند

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: شناخت آسیب‌ها، چالش‌ها و تهدیدات فضای سایبر و راه‌های مقابله با آن، نقش بسزایی در تامین امنیت کاربران دارد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷ - 10February 2014

پلیس فتا، فضای مجازی را برای هنجارشکنان ناامن کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سومین کمیسیون پلیس فتا در سال جاری به ریاست سرهنگ "کامرانی صالح" جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در سالن الغدیر ستاد فرماندهی انتظامی استان تشکیل شد.
 
سرهنگ کامرانی صالح در این کمیسیون ضمن مطلوب ارزیابی کردن اقدامات شاخص پلیس فتا در ارتقاء سطح دانش و آگاهیهای اجتماعی جامعه از رئیس پلیس فتا خواست با افزایش هوشیاری عمومی، فضای مجازی را برای هنجارشکنان سایبری ناامن کند.

وی در ادامه افزود: شناخت آسیبها، چالشها و تهدیدات فضای سایبر و راههای مقابله با آن، نقش بسزایی در تامین امنیت کاربران دارد. پلیس فتا باید مجرمین فضای مجازی را در ارتکاب جرایم ناکام بگذارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از اقدامات پلیس فتا در حوزه فرهنگی و اجتماعی و از برگزاری کارگاههای آموزشی در سطح جوامع هدف قدردانی و خاطرنشان کرد: حضور پلیس فتا در فضای مجازی و برخورد هوشمندانه قاطع و قانونی این پلیس با جرایم نوظهور سایبر، موجب احساس امنیت در بین کاربران اینترنتی و جلب رضایت شهروندان شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار