سردار قائد رحمتی تشریح کرد

مشارکت مردم برای تامین امنیت با انعکاس وظایف پلیس

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: با انعکاس وظایف و ماموریت‌های دقیق پلیس می‌توان مردم را برای مشارکت بیشتر برای تامین امنیت فراخواند.
کد خبر: ۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷ - 02March 2014

مشارکت مردم برای تامین امنیت با انعکاس وظایف پلیس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ابراهیم قائد رحمتی" فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع مسئولان انتظامی استان، اظهار کرد: صداقت در رفتار، گفتار، کردار و وظایف میتواند اعتبار اجتماعی هر شخص و سازمانی را در جامعه ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه مردم ناظر اعمال و رفتار ما در جامعه بوده و دقت لازم را باید برای ارائه خدمات به عمل آوریم، افزود: با اطمینان از نظارت خداوندی بر اعمال خود میتوانیم رضایت مردمی را به دست آوریم.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به اینکه کار و عمل صحیح میتواند تبلیغات موثر را در جامعه ایجاد کند، گفت: با عمل صحیح میتوان در اذهان و قلب مردم جای گرفت و آنگاه مردم بهترین مبلغ در جامعه است.

سردار قائد رحمتی تصریح کرد: با انعکاس وظایف و ماموریتهای دقیق پلیس میتوان مردم را برای مشارکت بیشتر برای تامین امنیت فراخواند.

وی گفت: هر سازمان به تناسب ماموریتی که عهدهدار است باید از ابزار، تجهیزات و امکانات لازم برای خدمات بهرهمند باشد.

رئیس پلیس گیلان، اقدام نسنجیده را سبب سوء استفاده تبلیغات دشمن خواند و اظهار کرد: خدمت در جامعه اسلامی از جایگاه ویژهای برخوردار بوده و تخطی نیز مستوجب عقوبت میباشد زیرا معتقدیم که خداوند ناظر اعمال ما است و در روز رستاخیز نیز باید پاسخگو باشیم.

سردار قائد رحمتی تعامل مردمی و رسانهها را برای ارائه خدمات موثر، تاثیرگذار دانست و افزود: برقراری تعامل حسنه با مردم و رسانهها نظارت در عملکرد ما را ارتقاء میدهد.

وی با اعلام اینکه هر قدر نظارت مردمی بالا برود خدمات بهتر انجام میشود، خاطرنشان کرد: با اعتقاد به نظارت و عمل به پیشنهادات مردمی میتوانیم خود را به هدف که سعادت جامعه است نزدیکتر کنیم.

رئیس پلیس گیلان، همفکری دستگاه امنیتی و اجرایی را برای رسیدن به هدف موثر خواند و بیان کرد: برگزاری نشستها با ادارات و سازمانها سبب انتقال تجربه و علم برای بهتر خدمت کردن میشود.

وی، بهرهگیری از صاحبان رسانهها و دارندگان تریبون سخنرانی برای ارتقای امنیت و سلامت در جامعه را حائز اهمیت شمرد و آمادگی پلیس برای مشارکت بیشتر با رسانهها را اعلام کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار