در پی دستور ویژه فرمانده کل ارتش صورت گرفت

اعزام گروه‌های امدادی و یگان‌های زرهی ارتش برای کمک به مردم استان‌های شمالی کشور

رئیس ستاد بحران ارتش از اعزام گسترده گروه‌های امدادی آجا و یگان‌های قرارگاه لشکر 30گرگان، فرماندهی ناوگان شمال نیروی دریایی و تیپ 216 زرهی قزوین، مرکز آموزش تکاوران منجیل و... برای کمک‌رسانی به مردم گرفتار در بحران برف و کولاک شدید در استان‌های گیلان و مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰ - 04February 2014

اعزام گروه‌های امدادی و یگان‌های زرهی ارتش برای کمک به مردم استان‌های شمالی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ "محمد محمودی" رئیس ستاد بحران آجا اظهار کرد: در پی بارش شدید نزولات جوی در مناطق شمالی کشور و بنا به درخواست استانداریهای استانهای فوق، تیمهای امدادی ارتش از نخستین ساعات شروع برف و کولاک در استانهای گیلان و مازندران کار امداد رسانی را آغاز کردند.
 
وی با اشاره به این که یکی از مشکلات هموطنان آسیب دیده،  بازگشایی معابر عمومی و جادههای اصلی شهرها و روستاهاست، تصریح کرد: بیش از دهها دستگاه خودروی سنگین همچون  نفربرها، خودروهای کمک دار، گریدر و بولدوزر ارتش به منظور امدادرسانی به مناطق مختلف استان گیلان و مازندران اعزام شدهاند.
 
رئیس ستاد بحران ارتش با اشاره به این که فرمانده کل ارتش در این رابطه به یکانهای آجا دستور ویژه  جهت همکاری گسترده با مردم و نهادهای اجرایی را صادر کرده است، ادامه داد: برابر تدبیر و دستور فرماندهی آجا، تجهیزات و امکانات لازم از یکانهای مستقر در منطقه و مناطق همجوار در کنار سایر نهادها و مسئولان اجرایی کشور برای کمکرسانی به مردم بسیج شدهاند و با نیمه تعطیل در آوردن فعالیتهای روزانه خود، اولویت اصلی را کمک به آسیبدیدگان از برف و کولاک شدید مناطق شمالی کشور قرار دادهاند.
 
وی در پایان از ارسال دستگاههای سیار طبخ نان، چند نوبت غذا، دارو، پزشک و تجهیزات پزشکی، تانکرهای آبرسانی  و ... به مناطق بحرانزده خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها