سردار رحمتی:

محورهای مواصلاتی استان گیلان باز است

رئیس پلیس استان گیلان گفت: رعایت اصول ایمنی، قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای بی‌مورد، نیروی انتظامی را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷ - 05February 2014

محورهای مواصلاتی استان گیلان باز است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ابراهیم قائد رحمتی" رئیس پلیس استان گیلان، در پی بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی شهرستانهای بندر انزلی، صومعهسرا و رضوانشهر استان گیلان حضور یافته و موانع و مشکلات موجود برای ارائه خدمات بهتر پلیس به مردم را مورد بررسی قرار داد.

وی ضمن دیدار با چند تن از مسافران و رانندگان گرفتار در برف گفت: کار برای مردم موجب توفیق و خشنودی خداوند است.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه پلیس در همه محورهای استان حضور داشته و با تلاش خستگیناپذیر به مردم خدمترسانی میکند، تصریح کرد: رعایت اصول ایمنی، قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای بیمورد، نیروی انتظامی را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری میکند.

وی با اشاره به اینکه پلیس از ادامه حرکت خودروهای فاقد زنجیر چرخ به منظور حفظ جان مسافران خودداری میکند، تاکید کرد: کلیه محورهای استان با وجود بارش سنگین برف با تلاش و همکاری سایر نهادهای امدادی باز است.

قائد رحمتی حضور مسئولان در شرایط خاص را موجب دلگرمی مردم دانست و بیان کرد: پلیس به خود افتخار میکند و وظیفه خود میداند که در شرایط ویژه در کنار مردم بوده و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی و تا حد امکان مرتفع کند.

وی از همکاری همه نهادهای مسئول در امر روانسازی و کمکرسانی به مردم و مسافران تشکر کرد و گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی هرچه بیشتر مردم و مسئولان تمامی مشکلات و موانع پیش رو حل شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان نیز در حاشیه این بازدید گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و کارکنان پلیسراه در تمام محورها در کنار مردم در آمادهباش کامل در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

مهیار رستگار تاکید کرد: در پی ریزش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان و اهمیت کمکرسانی به هموطنان، پلیسراه استان ضمن اعلام آمادهباش با حضور مستمر شبانهروزی به ارائه خدمات به مردم مشغول است.

وی افزود: تمامی راههای ارتباطی گیلان با وجود بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی و سفیدپوش شدن تمامی جادهها و گردنههای کوهستانی با تلاش سایر نهادهای مرتبط استان باز نگه داشته شده و تردد در تمام محورهای کوهستانی گیلان در حال انجام است.

نظر شما
پربیننده ها