آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

نیروهای نظامی در بحران برف شمال مایه افتخار شدند

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور نیروهای نظامی در حل بحران برف استان‌های شمالی کشور، بار دیگر نشان داد که به‌حمدالله نیروهای مسلح در مسیر خدمت بوده و هستند.
کد خبر: ۱۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲ - 09February 2014

نیروهای نظامی در بحران برف شمال مایه افتخار شدند

آیتالله "سیداحمد خاتمی" امام جمعه موقت تهران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس پیرامون ورود یگانهای سپاه و ارتش برای خدمترسانی به مردم گرفتار در برف در استانهای شمالی، اظهار کرد: حضور نیروهای نظامی ما در حل بحران برف استانهای شمالی کشور، بار دیگر نشان داد که بهحمدالله نیروهای مسلح ما در مسیر خدمت بوده و هستند.

وی افزود: سپاه و ارتش با ورود به این مسئله و خدمترسانی به مردم مایه افتخار شدند.

گفتنیاست، با بارش شدید و بیسابقه برف در روزهای اخیر در استانهای گیلان و مازندران، نیروها و یگانهای مهندسی سپاه، با دستور ویژهٔ سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران برای حل این بحران وارد عمل شدند. سردار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی کل سپاه نیز در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس از حضور 32 گردان سپاه و بسیج در این دو استان خبر داد.

ستاد کل نیروهای مسلح نیز در اطلاعیهای از یگانهای نیروهای مسلح خواسته بود در کمکرسانی به مردم در مناطق برفگیر کشور اقدام کنند.

همچنین در هفته گذشته امیر سرتیپ "محمد محمودی" رئیس ستاد بحران ارتش، از دستور ویژه امیر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش مبنی بر حضور گسترده گروههای رزمی و امدادی ارتش به مناطق آسیبدیده از برف و یخبندان استانهای شمالی کشور خبر داده بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار