آیت‌الله خاتمی عنوان کرد

استقامت، بصیرت و ولایت‌مداری گزینه‌های روی میز ملت

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران دشمن را در این ۳۵ سال شناخته و به دروغ‌پردازی دشمن عادت کرده است اما دشمن بداند این ملت هیچ‌گاه تحت تأثیر دروغ‌پردازی‌های آن‌ها قرار نمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ - 21February 2014

استقامت، بصیرت و ولایت‌مداری گزینه‌های روی میز ملت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله "سید احمد خاتمی" عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در یازدهمین یادواره شهدای غدیر در حسینیه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه این مجلس به پاس شهیدان مخلصی که از خانه خود برای انجام وظیفه رفته بودند، برگزار شده است، اظهار کرد: آنها در برگشت دچار حادثهای شدند که به طور واقعی دلها سوخت.

وی افزود: در هفتههای نخست حادثه که به دیدار برخی از خانوادههای این شهدا رفتیم، اخلاص و معنویت در خانههای آنها موج میزد.

آیتالله خاتمی جوانان پاکباز و با اخلاص، جوانان دارای ایمان و محبت، دلبستگان به اسلام و انقلاب، عناصری که پرچمدار ایران اسلامی بودند و کسانی که عمر و جوانی خود را در راه انقلاب و کشور مصروف کردند را تعابیر مقام معظم رهبری در وصف این شهدا عنوان کرد.

وی افزود: تنها در جان این بزرگمردان حفظ انقلاب اسلامی ایران موج میزد و تک تک سلولهای آنها از وفاداری دم میزد و همه امروز باید امانتدار خون این شهدا باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اوباما و جانکری از گزینههای روی میزشان علیه ملت ایران به ویژه گزینه نظامی صحبت میکنند، ولی آنها باید بدانند در برابر تمام گزینههایشان، ملت ایران هم ۳۰ گزینه روی میز دارد.

آیتالله خاتمی با اشاره به اینکه بنده در این مجلس ۱۰ گزینه را انتخاب میکنم، افزود: در مقابل این ۱۰ گزینه دشمنان چه کار کردند و ملت ایران چه پاسخی به آنها دادند.

وی نخستین گزینهای که از آغاز تاریخ و تاکنون بوده است را تهدید دانست و تصریح کرد: بسیاری از تهدیدها این روزها از سوی آنها صادر میشود و دولتمردان میخواهند بگویند قدرتمان زیاد است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دلهای مستضعفان عالم با اسلام، قرآن و ارزشهای انسانی است، گفت: گزینه ما در برابر تهدیدهای غرب این است که ما خدا را داریم، زیرا در این ۳۵ سال خداوند این انقلاب را حفظ کرده است، در این ۳۵ سال باورهای اسلامی جواب آنها را داده و با این باورها زندگی کردهایم و اشتباه نمیکنیم.

وی دومین گزینه را فشار اقتصادی عنوان کرد و گفت: فضائل آسمان و زمین در دست خدا است و او میتواند همه خلاها را پر کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان میگویند فشارهای اقتصادی که از مرداد سال ۹۱ شروع شد و هنوز هم ادامه دارد، اثر خودش را گذاشته است، اما دروغ میگویند، اگر فشارهای اقتصادی اثر خودش را گذاشته بود، شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ۱. ۵ تا ۲. ۵ برابر بیشتر از سال گذشته نمیشد.

وی تصریح کرد: مسئولان برنامهها را به گونهای تنظیم کنند که ملت ایران روی پای خود بایستد.

عضو مجلس خبرگان رهبری سومین گزینه را استفاده از ابزار رسانهای که به زبان انگلیسی و زبانهای جهانی علیه انقلاب اسلامی دورغپردازی میکنند، عنوان کرد و افزود: دشمنان با رسانههایی که در اختیار دارند، میخواهند فرهنگ مقاومت برابر آمریکا را افراطیگری و فرهنگ وادادگی مقابل آن را فرهنگ اعتدال بخوانند، اما گزینه ملت ما مقابل این گزینه بصیرت است.

آیتالله خاتمی مسئولیت رسانههای دروغپرداز فارسی زبان را دینزدایی، اخلاقزدایی و عفتزدایی دانست و گفت: آنها میخواهند ناپاکی را با کارشناسان خائن خود تخلیه کنند.

وی کمترین استانی که در آن ماهواره وجود دارد را خراسان جنوبی عنوان و تصریح کرد: اما متأسفانه در برخی از استانها آمار استفاده از ماهواره بسیار بالا است، در همان استانهایی هم که بمباران تبلیغات دشمن زیاد بود شور و هیجان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سایر نقاط کشور بینظیر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیانکرد: گزینه روی میز آنها این است که از فضای مجازی علیه ایران اسلامی استفاده کنند اما گزینه روی میز ملت جمهوری اسلامی ایران بصیرت است.

آیتالله خاتمی افزود: ملت جمهوری اسلامی ایران دشمن را در این ۳۵ سال شناخته و به دروغپردازی دشمن عادت کرده است اما دشمن بداند این ملت هیچگاه تحت تأثیر دروغپردازیهای آنها قرار نمیگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ایران میخواهند به گونهای برنامهها را پیش ببرند تا ملت ایران از ارزشهایشان عقبنشینی کنند، گفت: تمام حرف غرب و آمریکا این است که نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ۲ سال است که انرژی هستهای را بهانه میکنند اما گزینه روی میز ما به فضل خداوند استقامت است.

وی تصریح کرد: به صراحت میگویم این پیام مخابره شود آنهایی که در این کشور با مقدسات مردم بازی میکنند دقیقاً در میدان آمریکا بازی میکنند یک روز به مقام شامخ حضرت علی (ع) و روز بعد قانون قصاص را به طور رسمی غیر انسانی خواندند که این روزنامه توسط دادگاه توقیف شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که بخواهند ارزشهای این ملت را زیر سئوال ببرند بدون شک در خط آمریکا عمل میکنند.

آیتالله خاتمی پنجمین گزینه دشمن علیه ملت ایران را جدا کردن مردم از ولایت و رهبری دانست و گفت: گزینه روی میز مردم ما و مسئولان این کشور گزینه ولایتمداری است و به صراحت همه مردم و مسئولان ما میگویند که این کشور یک پرچم و یک رهبر آن هم مقام معظم رهبری امام خامنهای است.

وی تصریحکرد: ۳۵ سال در همه جریانهای مختلف گزینه روی میز آمریکا ولایتستیزی و در مقابل گزینه ملت ایران ولایتمداری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار