سرگی لاوروف:

سیاست امریکا در سوریه تروریسم را گسترش می دهد

وزیر خارجه روسیه با انتقاد از سیاست های امریکا در قبال تحولات سوریه اعلام کرد رویکرد متناقض امریکا تروریسم را گسترش داده است.
کد خبر: ۱۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ - 21February 2014

سیاست امریکا در سوریه تروریسم را گسترش می دهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ریانووستی، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی سخنانی در شب گذشته انتقادات خود علیه سیاست های امریکا رد قبال بحران سوریه را تکرار کرد و مدعی شد کمک های امریکا به مخالفان باعث گسترش تروریسم در این کشور شده است.

لاوروف گفت: هر چند امریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریسم در پی افزایش فشارها علیه دولت سوریه هستند، ولی رویکرد آنها در حمایت از مخالفان باعث گسترش تروریسم و خشونت در سوریه شده است.

وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مقامات امریکایی در اظهارات شخصی خود مدعی می شوند دغدغه اصلی آنها در سوریه تروریسم و نه جابه جایی بشار اسد از قدرت است گفت: تجریه دو سال اخیر نشان داده است رفتارها و اظهارات مقامات امریکایی متناقض است و آنها با کمک به مخالفان باعث گسترش خشونت در سوریه شده اند.

این مقام روس افزود: امریکا در پی آن است به بهانه ضرورت برکنار بشار اسد از قدرت مخالفان وی را مورد حمایت قرار دهد و این حمایت های امریکا و متحدان آن از گروه های مسلح مخالفان منجر به ترویج خشونت و تروریسم در سوریه شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار