نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس

ایران قتلگاه سربازان آمریکایی خواهد شد

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن می‌داند که حساب ایران از عراق، افغانستان، پاکستان و ویتنام جداست آن‌ها متوجه هستند که در صورت حمله به ایران چه عواقب شومی دامن گیرشان خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ - 22February 2014

ایران قتلگاه سربازان آمریکایی خواهد شد

"نادر قاضیپور" عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفت گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اینکه نظام ما دارای عظیمترین سرمایۀ انسانی است افزود: جوانان فرهیخته، مؤمن و متخصص نیروی انسانی متعهد، وطن پرست و ولایتمدار، بزرگترین سرمایه یک ملت انقلابی در صحنه بین المللی است که باید آنرا مغتنم شمرد و در جهت رشد و شکوفایی بیشتر کشور مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه سطح مشروعیت و میزان علاقمندی مردم به نظام فراتر از یک یا چند جریان حزبی و تشکل سیاسی است افزود: همانطور که دیدیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه اقشار جامعه با گرایشات مختلف فکری حضور پیدا کردند، حضور افراد غیر مکتبی در این راهپیمایی قابل توجه بود که حاکی از وحدت و همبستگی آحاد ملت ایران در برابر دشمن خارجی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس، وحدت و همدلی را یکی از عوامل مؤثر در شکست تهدیدها و تحریمهای دشمن دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده شد میزان علاقمندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه تبیین گردید.

وی افزود: این خاصیت ملت ایران است که هرگاه بواسطه دشمن خارجی مورد تهدید قرار گیرد، فارغ از هر گروه و جریان فکری و گرایشات حزبی که دارد برای پشتیبانی از نظام وارد صحنه میشود.

قاضیپور با اشاره به حضور فعال جوانان در این همایش میلیونی ۲۲ بهمن ابراز کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دلهای مردم ایران جا دارد و ملت نشان دادند که نسبت به مملکت خود علاقمند هستند و با وجود تورم و گرانی و فشارهای اقتصادی همواره پشتیبان نظام خواهند بود.

وی در این رابطه افزود: اگرچه دولت تدبیر و امید همچون دولتهای قبلی در جهت رفاه ملت گام بر میدارد، اما ملت ایران همواره نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی علاقمند بوده و کمبودها و ناکارآمدیها را به حساب دولت میگذارند و اصل نظام را قبول دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه تهدیدات نظامی آمریکا را پوشالی و بلوف سیاسی دانست و اظهار کرد: یقیناً دولتمردان آمریکایی اگر مطمئن بودند در جنگ با ایران پیروز میدان خواهند بود لحظهای غفلت نمیکردند.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست تصریح کرد: دشمن میداند که حساب ایران از عراق، افغانستان، پاکستان و ویتنام جداست آنها متوجه هستند که در صورت حمله به ایران چه عواقب شومی دامن گیرشان خواهد کرد و ایران قتلگاه سربازان آمریکایی خواهد شد همانطوریکه در حادثه طبس سیلی بزرگی از خدای ملت مومن خوردند، تا درس عبرتی برای همه زورگویان دنیا باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: جوانان مخلص ما فرزندان شهدای جنگ تحمیلی و خون بهای آنان هستند همیشه برای دفاع و پشتیبانی از نظام در برابر دشمن خارجی چون آمریکای جنایتکار و اسرائیل خائن آماده هستند.

 وی در پایان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به تأسی از مکتب امام حسین (ع) بوده است افزود: شما مطمئن باشید تا زمانیکه شعار یا حسین زمزمۀ دلهاست و مادامیکه عاشورا و تاسوعا در این مملکت زنده است هیچ تهدید خارجی نمیتواند بر ملت و کشور ما مستؤلی شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار