بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 22

نگاهی به روز دوم نمایشگاه مطبوعات/ حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی

در دومین روز نمایشگاه بسیاری از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها رنگ بوی دیگری به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) بخشیدند.
کد خبر: ۳۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴ - 09November 2014

نگاهی به روز دوم نمایشگاه مطبوعات/ حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، نکته قابل توجه در نمایشگاه مطبوعات امسال، حضور گسترده رسانهها با دیدگاههای متفاوت سیاسی-اجتماعی است و همین مسئله فضای جالبی را در نمایشگاه مطبوعات ایجاد کرده است و حضور چهرههای سیاسی منجر به بحث در غرفهها و بعضا بین فعالین رسانهای میشود.

حضور رسانههای استانی که با استفاده از نشانههای فرهنگی خاص خود، غرفهها را تزیین کرده و شکل و شمایل زیبایی را به نمایشگاه امسال دادهاند، از جمله نقاط قوتی است که نمی توان از آن به سادگی گذشت، ضمن اینکه نشریات کودک و نوجوان نیز در کنار انواع هفته نامههای خانوادگی بخشهایی از نمایشگاه امسال را به خود اختصاص دادهاند.

در این میان رسانههایی را هم می توان یافت که در روز دوم نمایشگاه همچنان در حال تجهیز و تدارک غرفههای خود هستند تا هر چه سریع تر برای روزهای باقیمانده نمایشگاه آماده پذیرایی از میهمانان ویژه خود باشند.

از مهمترین اتفاقات روز دوم نمایشگاه مطبوعات امسال حضور شخصیتهای فرهنگی، هنری مانند، حمید فرخ نژاد بازیگر فیلم "پوسته" به همراه مصطفی آل احمد، نویسنده و کارگردان و ساداتیان تهیه کننده این فیلم در غرفه ایسنا بود، ضمن اینکه چهرههای سیاسی - رسانهای مانند، حجت الاسلام هادی غفاری، الیاس حضرتی و همینطور مسئولین ورزشی کشور همچون کیومرث هاشمی، دبیر کمیته ملی المپیک و مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت امور ورزش و جوانان میباشد که توجه رسانهها را نیز به خود جلب کرد.

انتهای پیام/ پ.ب

نظر شما
پربیننده ها