به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم

تشکیل ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم

ستاد بزرگداشت روز ارتش و تجلیل از شهدای والامقام ارتش صبح امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تشکیل شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲ - 16March 2014

تشکیل ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، ستاد بزرگداشت روز ارتش و تجلیل از شهدای والامقام ارتش صبح امروز در ساختمان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم تشکیل شد.

سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم در این جلسه با اشاره به اینکه این ستاد برای اولین بار در استان قم تشکیل شده است، اظهار کرد: هر سال برنامه­هایی به مناسبت روز ۲۹ فروردین که روز ارتش نامیده شده از سوی آمادگاه منظریه و پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و دیگر یگانهای ارتش در استان برگزار میشد که خلأ تشکیل یک ستاد برای بزگداشت و منسجم برگزار شدن برنامههای این روز و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران حس میشد.

وی افزود: با توجه به وظیفه ذاتی بنیاد حفظ آثار و رسالت آن که همان تجلیل و تقدیر از شهدا و رزمندگان کلیه نیروهای نظامی اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج است، مقدمات ستاد بزرگداشت ارتش انجام و امروز شاهد برگزای اولین جلسه آن هستیم.

سرهنگ حسینی با اشاره به برنامههای غبارروبی مزار شهدا و به خصوص شهدای عزیز ارتش در روز ۲۸ فروردین، دیدار با خانواده شهدای ارتش، نام گذاری خیابانها و معابر به نام شهدای ارتش گفت: انشاالله با همکاری یگانهای نظامی مستقر در استان، صدا وسیما و ارگانهای دیگر، بکوشیم هر چه بهتر خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن را به جامعه منتقل نماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار