پدر شهید احمدی روشن:

حاضرم جانم را همانند فرزندم برای دفاع از حقوق هسته‌ای فدا کنم

پدر شهید احمدی روشن گفت: اگر به غیر از مصطفی پسران دیگری داشتم در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و دفاع از حقوق هسته‌ای تقدیم می‌کردم و اکنون حاضرم جان خود را برای دفاع از این موضوع فدا کنم.
کد خبر: ۱۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ - 09April 2014

حاضرم جانم را همانند فرزندم برای دفاع از حقوق هسته‌ای فدا کنم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "رحیم احمدی روشن" در گفتوگو با تسنیم با اشاره به وضعیت شغلی همکاران شهید احمدی روشن و خبرهایی که حکایت از اخراج آنها دارد، اظهار کرد: این یک مسئله قدیمی است که پرداختن به آن نیز دیگر بیفایده است و اما صحت و سقم آن را همه تایید کردهاند.

وی با اشاره به اهمیت اسلام و اهمیت حراست از انقلاب و دستاوردهای آن، تصریح کرد: اگر مصطفی زنده بود، بازهم او را برای دفاع از آرمانهای انقلاب و در راه ولایت فقیه هدیه میکردم.

احمدی روشن با اشاره به شهادت برادرش، عنوان کرد: در زمان جنگ نیز برادرم برای پاسداری از انقلاب عازم جبهه شد و هنوز از او بیخبریم و مفقودالاثر است، بنابراین شهادت مصطفی نیز قدمی کوچک در راه نگهبانی از انقلاب است.

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا، تاکید کرد: این بیانه یعنی آنها آب در هاون میکوبند زیرا ما ملتی نیستیم که از این مسائل بیمی داشته باشیم، مسیر و هدف برای ملت ما مشخص است و مردم هم بصیر و مقاوم هستند و در برابر این بیانیههای بیاساس مواضع خوبی اتخاذ کردهاند.

پدر شهید احمدی روشن با ابراز امیدواری برای اینکه علیرضا احمدی روشن ادامه دهنده راه مصطفی باشد، گفت: من از خداوند خواستهام و از ملت شریف ایران هم خواستارم که دعا کنند تا بتوانیم علیرضا را به گونهای تربیت کنیم که ادامه دهنده راه مصطفی باشد و شبیه پدرش شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار