پدر شهید احمدی روشن:

فناوری هسته‌ای میراث شهداست

پدر شهید احمدی روشن گفت: فناوری هسته‌ای ودیعه و میراثی از طرف شهدا به ما است و باید از آن حفاظت کنیم.
کد خبر: ۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱ - 08April 2014

فناوری هسته‌ای میراث شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون سفیران هدایت قم با اشاره به آیات ابتدای سوره ممتحنه، اظهار کرد: یکی از ویژگیهای این شهید مصطفی احمدی روشن در زمان دانشجویی، آگاه کردن قشر علمی جهان در مورد مظلومیت مردم غزه و لبنان در مقابل دشمنان اسلام بود.

وی، احترام به والدین را یکی دیگر از ویژگیهای مصطفی برشمرد و افزود: او همیشه به ما احترام میگذاشت چون خدا را حاضر و ناظر میدید.

حاج رحیم احمدی روشن، یکی دیگر از ویژگیهای مصطفی را سربازی اسلام ذکر و عنوان کرد: این شهید عزیز شبانه روز بدون استراحت کار کرد تا به لطف خداوند توانستند به غنی سازی ۳. ۵ درصد و بعد ۵ درصد برسند و در نهایت با کمک دیگر شهدای هستهای به غنی سازی ۲۰ درصد رسیدیم.

وی فناوری هستهای را یک افتخار برای مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: این صنعت به عنوان یک ودیعه و میراث از طرف شهدا به ما رسیده است و باید از آن حفاظت کنیم.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن، پاسخ این شهید عزیز را در مقابل سؤال ضرورت نیاز به غنی سازی ۲۰ درصد را چنین بیان کرد: مصطفی اعتقاد داشت که ما باید در مقابل استکبار جهانی با دست پر صحبت کنیم.

وی همچنین ولایتمداری و تبعیت محض از مقام معظم رهبری را از دیگر ویژگیهای شهید مصطفی برشمرد و گفت: او عملاً ولایتمداری خود را ثابت کرد.

این پدر شهید، انجام کارها فقط برای رضای خدا را به عنوان چهارمین ویژگی شهید احمدی روشن بیان کرد و ابراز داشت: خداوند توفیق شهادت را نصیب مصطفی کرد و ما از این بابت شکرگزاریم.

نظر شما
پربیننده ها