فرمانده سپاه استان قم:

فرهنگ بسیجی عامل پیشرفت و ترقی در جامعه است

فرمانده سپاه استان قم گفت: فرهنگ بسیجی عامل پیشرفت و ترقی در جامعه است، همانگونه که بسیج در دوران دفاع مقدس عملکرد درخشانی را از خود به یادگار گذاشت در این زمینه هم با‌‌ همان قوت و قدرت وارد شده و توانسته اقدامات خوبی را انجام دهد.
کد خبر: ۱۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ - 09April 2014

فرهنگ بسیجی عامل پیشرفت و ترقی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی مهدوینژاد" فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در حاشیه بازدید از عرصههای مختلف بسیج سازندگی استان قم اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگذار هستیم که در آغازین روزهای سال 1393 توانستیم گامی در راستای رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برداریم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان استان توانستند همانند دیگر عرصهها در زمینه اقتصاد مقاومتی گامهای موثری بردارند، افزود: شناسایی خوبی در مجموعه استان و حومه صورت گرفته و همگی این اقدامات به منظور تقویت اقتصاد در جامعه است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه برخی از مسائل همچون فرهنگ و اقتصاد دارای اهمیت بالایی هستند ولی به آنها توجه نمیشود، تصریح کرد: در استان قم و به همت بسیجیان توانستهایم به تقویت و توسعه اقتصاد مقاومتی بپردازیم.

سردار مهدوینژاد خاطرنشان کرد: مجموعه نگار نصر، از مجموعههای سپاه قم با تفکر بسیجی و نگاه جهادی در این زمینه توانسته با حمایت از فعالان این عرصه اقدامات خوبی را به اجرا بگذارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه با حمایت از عرصههای مختلف همچون تولید و پرورش جوجه، ماهی، اردک، شترمرغ، کود ورمی کمپوست، قارچ و بسیاری دیگر از مسائل به نهادینه کردن مسئله اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در استان پرداخته است، تصریح کرد: در بعضی از زمینهها شروع خوبی را شاهد بودیم ولی نیاز به گسترش و توسعه بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی عامل پیشرفت و ترقی در جامعه است، خاطرنشان کرد: همانگونه که بسیج در دوران دفاع مقدس عملکرد درخشانی را از خود به یادگار گذاشت در این زمینه هم با همان قوت و قدرت وارد شده و توانسته اقدامات خوبی را انجام دهد.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه دشمنان به اقتدار و عزت ایران اعتراف کردند، عنوان کرد: حربه اقتصادی به عنوان آخرین فعالیتی است که از سوی دشمنان علیه ما انجام میشود و بسیج با ورود به این بخش در این عرصه خوش درخشیده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار