فرمانده سپاه استان قم:

سرمایه‌گذاری دشمن در جنگ فرهنگی علیه ارزش‌های اسلامی‌ است

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: سرمایه‌گذاری دشمن در جنگ فرهنگی علیه ارزش‌های انقلابی و اسلامی‌مان است.
کد خبر: ۱۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ - 12April 2014

سرمایه‌گذاری دشمن در جنگ فرهنگی علیه ارزش‌های اسلامی‌ است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی مهدوینژاد" فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در همایش هنر انقلاب اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس گفت: مهمترین وظیفه ما پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به دست آمده است و وظیفه ما حفظ همه ارزشهای اسلامی و انقلابی است و باید با اقتدا به مکتب شهدا، راه و روش زندگی را از آنها بیاموزیم.

وی یکی از مهمترین وظایف را خدمترسانی به مردم برشمرد و عنوان کرد: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت به مردم گام برمیدارند وظیفه مهمی بر دوش دارند؛ به ویژه مسئولان در بخشهای مختلف اجرایی وظیفه دارند از مهمترین ظرفیتها و فرصتهایی که به برکت خون شهیدان فراهم شده است به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: در مسیر خدمت و خدمترسانی به مردم باید شهیدان را به خوبی بشناسیم و از آنها که جایگاه والایی در نزد خدای متعال دارند الگو بگیریم.

فرمانده سپاه علیابنابیطالب(ع) بزرگان دین را یکی دیگر از الگوهای مهم در مسیر خدمترسانی دانست و گفت: بزرگان دین خدمات شایستهای در طول تاریخ به مردم ارائه کردهاند که زندگی آنها الگوئی بزرگ برای خدمترسانی است.

سردار مهدوینژاد با اشاره به نقش سازنده هنر اظهار کرد: باید از هنر در جهت اعتلای مکتب اسلام بهره بگیریم چرا که هنر نقش سازنده و والایی در جامعه اسلامی دارد و دارای قدرت اثرگذاری است.

وی با اشاره به عاشورای حسینی در راستای حفظ ارزشهای دینی خاطرنشان کرد: عاشورای حسینی سرشار از درس آزادگی و ایثار بود و اهل بیت(ع) با ثابت قدمی در مسیر ولایت گنج بزرگی را از عاشورای حسینی استخراج کردند و ما سالهاست که از این گنج معنوی و ارزشمند در حفظ ارزشهای دینی بهره میگیریم.

فرمانده سپاه علیابن ابیطالب(ع) سرمایهگذاری دشمن در جنگ فرهنگی علیه ارزشهای انقلابی و اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمن فضای سنگینی را در عرصه فرهنگی بر علیه ارزشهای اسلامی و انقلابیمان به وجود آورده اما افرادی همچون شهید آوینی با انقلابی خود توانست به این فضاها رسوخ کند و به خلق هنر اسلامی بپردازند.

نظر شما
پربیننده ها