مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای سخت کوش و امیدوار بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: شهید صیاد شیرازی فرماندهی متدین، جدی، امیدوار، سخت کوش و شجاع بود.
کد خبر: ۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ - 13April 2014

شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای سخت کوش و امیدوار بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ارومیه، مراسم بزرگداشت امیر سپهبد شهید "علی صیاد شیرازی" توسط تیپ ۳۶۴ مستقل پیاده نزاجا (مهاباد) و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در شهرستان مهاباد برگزار شد.

سرهنگ "مصطفی رضوی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان سخنران این مراسم در بخشی از سخنان خود برگزاری چنین آئینهایی را فرصت مغتنمی برای معرفی گوشهای از سلحشوریها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر دانست و خاطرنشان کرد: سرلوحه و چراغ راه زندگی قراردادن زندگی شهداء و ایثارگران در همه عرصهها برای نسل جوان لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: هریک از شهداء بزرگوارانی هستند که بخاطر دفاع و پشتیبانی از کیان و شرف ملّت ایران از جان خود گذشتند. شهید بزرگوار علی صیاد شیرازی فرماندهی متدین، جدی، امیدوار، سخت کوش، شجاع و با اخلاص و الگویی کم نظیر و برتر در خدمتگزاری و وفاداری به نظام و عشق به ولایت بود و از نظر اخلاقی پدری مهربان، دلسوز و فداکار برای رزمندگان اسلام بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار