جانشین فرماندهی سپاه قم:

یادواره‌های شهدا مصداق امر به معروف در جامعه هستند

جانشین فرماندهی سپاه استان قم گفت: یادواره‌های شهدا و سایر اقدامات فرهنگی که جوانان مومن ما انجام می‌دهند، مصداق امر به معروف است.
کد خبر: ۱۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲ - 12April 2014

یادواره‌های شهدا مصداق امر به معروف در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "رضا حافظی" جانشین فرماندهی سپاه استان قم در حاشیه یادواره شهید "سید حسین هدایی" اظهار کرد: نگرانی مقام معظم رهبری از مسائل فرهنگی در جامعه، نشان میدهد علیرغم اینکه در این حوزه فعالیتهایی صورت میگیرد، باز نیاز به حضور جوانان بیشتر احساس میشود.

وی با بیان اینکه نهضتی که از چندی قبل توسط جوانان مومن و انقلابی در مسائل فرهنگی آغاز شده قطعا مورد تایید رهبر معظم انقلاب است، افزود: یکی از مصادیق امور فرهنگی مطلوب و موثر، برگزاری یادوارههای شهدا است که باید مستمرا ادامه یابد.

حافظی برپایی یادوارهها را سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و عنوان کرد: جلوگیری از انحراف آحاد جامعه از مسیر اصلی انقلاب، از آثار دیگر برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا است.

وی عنوان کرد: برگزاری یادوارههای شهدا دعوت به معرو» است و اقداماتی که جوانان مومن و انقلابی در عرصه فرهنگ و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه انجام میدهند نیز مصداق امر به معروف است.

یادواره شهید سید حسین هدایی همزمان با سالگر شهادت وی در پایگاه شهید هدایی حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار