همسر شهید رضایی نژاد:

بزرگترین آرزویم نابودی رژیم صهیونیستی است

همسر شهید رضایی نژاد گفت: هیچ وقت رژیم صهیونیستی را که همسرم را از من، دخترم و ملت ایران گرفت نمی‌بخشم و بزرگ‌ترین آرزویم نابودی آن رژیم است.
کد خبر: ۱۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ - 11April 2014

بزرگترین آرزویم نابودی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "شهره پیرانی" همسر شهید "داریوش رضایینژاد" در ارومیه اظهار کرد: شهید داریوش رضایینژاد از سوی مزدوران رژیم صهیونیستی ترور و شش گلوله به وی در مقابل چشمان من شلیک شد که از ترور کنندگان این شهید، هرگز نمیگذرم.

وی اضافه کرد: شهید داریوش رضایینژاد از جمله افرادی بوده است که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت و نام خود را در تاریخ مملکت ماندگار ساخت و این افتخارآمیز است و این شهید والامقام، لیاقت شهادت و زندگی جاوید را داشت.

همسر شهید داریوش رضایینژاد با اشاره به اینکه هدف شهدای هستهای در طول دوران زندگی پرافتخار خود، چیزی جز اقتدار کشور نبود، ادامه داد: هرکسی که در راه اقتدار ایران اسلامی قدم بردارد، مورد تهدید دشمنان واقع میشود که گواه این امر، چهار شهید هستهای هستند.

پیرانی سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را آرزوی خود عنوان کرد و افزود: این امر، آرمان شهیدان هستهای به ویژه شهید رضایینژاد بود و همه ایرانیان نیز، آن را آرزوی خود میدانند.

وی افزود: اسرائیل افراد مورد نظر خود را از روی دیدگاه سیاسیشان انتخاب نمیکند بلکه هر کس که در راه اقتدار ایران قدم بردارد را مورد هدف قرار داده و تهدید میکند.

همسر شهید رضائینژاد اظهار کرد: همه ما خواه ناخواه دارای دیدگاه سیاسی هستیم ولی اجازه ندهیم این دیدگاه به غیر از برگه رایمان در جای دیگر بیان شود و موجب خوشحالی دشمنان باشد چرا که دشمنان همواره در تلاشند شکافها را گسترده نشان داده و افکار جهانی را به نفع منافع خود منحرف کنند.

وی به تاکید مقام معظم رهبری بر داشتن تعصب به دستاوردهای هستهای را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا زمانی که نفس میکشیم اجازه ندهیم خدشهای به دانش و علومی که نتیجه جانفشانیهای دانشمندان ایرانی است وارد شود.

پیرانی بیان کرد: هیچ وقت اسرائیل را که همسرم را از من، دخترم و ملت ایران گرفت نمیبخشم و بزرگترین آرزویم نابودی اسرائیل است.

همسر شهید رضائینژاد افزود: از همه ملت ایران میخواهم دعا کنند تا دخترم نیز بتوانند همانند پدرش گامی در عرصه ارتقاء و سربلندی ایران بردارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار