ظرفیت چاپ آثار هنری و ادبی در سال ۹۳ افزایش می‌یابد

محمود نادری سرپرست حوزه هنری خوزستان گفت: در این روزهای پایان سال که به شدت بهاری است، عرصه فرهنگ و هنر نیز بهاری شده است.
کد خبر: ۱۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷ - 17March 2014

ظرفیت چاپ آثار هنری و ادبی در سال ۹۳ افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمود نادری" درخصوص فعالیتهای حوزه هنری استان خوزستان در بخش ادبیات گفت: فعالیت رسمی حوزه هنری در بخش ادبیات با مراسم بزرگداشت قیصر امینپور آغاز شد و این روزهای پایانی سال را باز هم به ادبیات اختصاص دادیم تا سالی ادبیاتی را پشت سر گذاشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامههای ادبی در حوزه هنری خوزستان، اظهار کرد: ما در این برنامهها قصد گفتن اینکه ادبیات مهم است را داریم و بنا داریم در آینده نیز مجموعهای از کتابهای اهل ادب استان را مورد بررسی قرار دهیم.

وی در ارتباط با ادبیات پایداری نیز گفت: استان خوزستان نقش مهمی در تولید ادبیات پایداری این سرزمین داشته است و مفتخریم به اینکه چنین پیشینهای داریم.

نادری افزود: به احترام این پیشینه و سرمایهٔ ادبی، تلاش میکنیم که چرخ ادبیات این استان به خوبی بچرخد و ما شاهد پیشرفت در زمینه ادبیات مدرن، شعر و داستان باشیم.

سرپرست حوزهٔ هنری خوزستان با دعوت از هنرمندان خوزستان و حضور فعال در این عرصه خواستار این شد که اهالی ادب و هنر تعاملات بیشتری با حوزه هنری داشته باشند و به طراحی و اجرای برنامههای این چنینی بپردازند.

وی در خصوص چاپ آثار نویسندگان و شاعران استان خاطر نشان کرد: ظرفیت خوبی در سال ۹۳ برای چاپ آثار در نظر گرفتیم تا آثار خوب جوانان خوزستانی را به کشور ارائه دهیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار