نامه شهید لاجوردی به فرزندش در جبهه های نبرد علیه صهیونیسم

آرزویت جز انتظار شهادت نباشد. . .

فرزندم! تاریخ کمتر چنین موقعیتی را فراهم می آورد. فرصت را غنیمت شمار که بهترین فرصت هاست و نسل ها باید پدید آید و بگذرد تا امامی عادل را به رهبری بیند که تو و من و ما در این زمانیم و باید قدرش بشناسیم و فرصت را از دست ندهیم.
کد خبر: ۲۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ - 23August 2014

آرزویت جز انتظار شهادت نباشد. . .

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرزند ارشد شهید لاجوردی در مقطع همکاری رزمندگان با حزب الله لبنان برای بیرون راندن متجاوزین صهیونیسم از لبنان، به یاری رزمندگان اسلام در بیروت شتافته بود که در آنجا به درجه جانبازی نائل گردید. متن ذیل نامه ای است که شهید لاجوردی به فرزند خود در این مقطع زمانی ارسال کرده است. نکته جالب در این نامه تمسک شهید برای بیان انتظار شهادت به آیه ای است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی در ابتدای پیام تسلیت خویش بدان تبرک جسته بودند.



بسم الله الرحمن الرحیم
فرزندم که چون برادری دلبندی. امید است آرزویت جز انتظار شهادت نباشد و مصداق واقعی، «ومنهم من ینتظر » باشی و در این سرای تجارت، خدایت بر پربارترین تجارت ها رهنمونت گرداند که، «هل ادلکم علی تجارت تنحیکم من عذاب الیم؟ تومنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله. . . » و در این داد وستد، جزئی از آنچه می ستانی، با اذن پروردگارت، شفاعت پدری باشد که جز گناه و معصیت باری، توشه ای نیندوخته و توفیق حرکت سریع به سوی الله از او سلب گردیده! !
فرزندم!  بهترین عزیزانمان در بهترین و زیباترین وجه ممکن به لقاءالله شتافتند و پیمان را با خدا آن گونه که بستند وفا کردند و ما ماندیم و در این ماندن پاره ای چونان شما در انتظار شهادت، روز و ساعت شماری می کنند و کوچک ترین تغییری در تصمیماتشان پدید نمی آید، «و ما بدلوا تبدیلا» و برخی چونان من و دیگر رسوبیان دنیائی، پای بر لجنزار مادیت می کوبند و بر این پایکوبی اصرار دارند و گمان می برند که، «انهم یحسنون صنعا». عجیب است که انسان ِ پیوسته در خسران، بدی هایش را نبیند، سهل است کورتر هم می شود و زیبائی های شگفت انگیز انسان های تکامل یافته خدائی را با همه نور و جلال نمی بیند.
خدایا!  بر ما رسوبیان وامانده، ترحم فرما و غوطه ور شدن بیش از حد ما را از ما بگیر و دست ما را در دست پروازیان بگذار، شاید که میل و خواست صعود در ما هم پدید آید، وگرنه بالاترین ترحم اینکه برای جلوگیری از غرقه بیشتر، هر چه زودتر ملاقاتمان را با فرشته قابض دار و راحت تحقق بخشای! آمین!  و آمین!
فرزندم!  اسرائیل غاصب است و فلسطین عزیز، مظلوم و مردم مسلمان و شیعه جنوب لبنان، مظلوم تر و آن کس که علیه ستمکاران و به نفع مظلومان بستیزد، عالی ترین مقام های ممکن انسانی را به خود اختصاص خواهد داد!!
فرزندم!  همان طور که می دانی امت حزب الله ایران چونان فلسطینیان و لبنانیان مسلمان، مظلومند و چه بسا مظلوم تر و بعثیون، ستمگرند و متجاوز، چونان صهیونیست های ضد بشر غاصب و چه بسا ظالم تر و سفاک تر! امید است رزمندگان در همه جبهه ها موفق شوند و ریشه همه ظلم ها و جنایت ها و نابرابری ها را برکنند و عدالت اسلامی را در پهنه گیتی به همه مستضعفان و محرومان(فرهنگی و مادی) عرضه دارند و استقرارش بخشند.
فرزندم! تاریخ کمتر چنین موقعیتی را فراهم می آورد. فرصت را غنیمت شمار که بهترین فرصت هاست و نسل ها باید پدید آید و بگذرد تا امامی عادل را به رهبری بیند که تو و من و ما در این زمانیم و باید قدرش بشناسیم و فرصت را از دست ندهیم.
فرزندم! همه جبابره در برابر امام ات ایستاده اند و او یک تنه در مقابل همه مستکبران، قد برافراشته و بر سینه همه طاغوتیان دست رد کوفته که خدای، دستش پر توان تر فرماید و ما را بر فرمانبرداریش استوارتر سازد.
فرزندم!  از دعا فراموشمان مدار و با سرعت به سوی پروردگارت بشتاب .
پدرت:سید اسدالله 22/4/1361
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار