بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 12

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی حوزه رسانه در نمایشگاه مطبوعات

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی-تخصصی حوزه رسانه و همچنین مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه از برنامه‌های دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در بیستمین دوره از نمایشگاه مطبوعات،‌ خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی است.
کد خبر: ۳۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 09November 2014

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی حوزه رسانه در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش دفاع پرس، برنامههای دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها از دومین روز نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاعرسانی هر روز از ساعت 10:30 تا 12 آغاز میشود.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فتوژورنالیسم ایران و جهان از سلسله کارگاههای آموزشی است که قرار است دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها در نمایشگاه مطبوعات برگزار کنند.

این نشست با حضور محمد فرنود که دارای بیش از 30 سال تجربه عکاسی خبری بوده و جوایز مختلفی را در مسابقات داخلی و بینالمللی کسب کرده است، برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامههای دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات میتوان به برنامه چگونه یک گزارش داغ بنویسیم، روزنامهنگاری سایبر، از سخت خبر تا رسانههای اجتماعی، مدیریت پرتالها و وبسایتهای اطلاعرسان و همچنین کارکرد بنگاههای رسانهای در نشریات محلی اشاره کرد.

ضمن آنکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه از دیگر برنامههای این بخش است که میتوان به تجلیل از استادان و شخصیتهای مطرح صنعت رسانه اشاره کرد.

علاقمندان به شرکت در این نشستها میتوانند در زمانهای اعلام شده به محل برگزاری نشستهای جنبی نمایشگاه حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها