بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 80

دواتگری: داعش همچون تمامی گروهک‌های تروریستی، تاریخ مصرف دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: داعش گروهکی است که توسط غربی‌ها و در راس آن آمریکا به وجود آمده است و عربستان از ده سال پیش برای راه‌اندازی این گروهک در تلاش بوده است.
کد خبر: ۳۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ - 11November 2014

دواتگری: داعش همچون تمامی گروهک‌های تروریستی، تاریخ مصرف دارد

مهدی دوات گری عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در رابطه با گروهک تروریستی- تکفیری داعش گفت: داعش گروهکی است که توسط غربیها و در راس آن آمریکا به وجود آمده است. عربستان از ده سال پیش برای راهاندازی این گروهک در تلاش بوده است.

وی افزود: داعش همچون گروهکهای تروریستی تاریخ مصرف دارد اما ظرف یک سال آینده از بین نخواهد رفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در تشکیل گروهک طالبان شاهد بودیم که این گروهک چند صباحی روی کار آمد اما بعد از اینکه تاریخ مصرفش به اتمام رسید، آمریکا و ایادیاش به فکر تشکیل گروهکی همچون داعش افتادند.

نمانیده مردم اردبیل در ادامه با بیان این مطلب که نباید داعش را یک تهدید دائمی بدانیم، گفت: این قبیل گروهکهای تروریستی با حمایت عربستان شکل میگیرد تا زمانی که مواضع و منافع آنها در خطر نیفتد آنها را در جوامع بشری مشاهده خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با مذاکرات هستهای نیز گفت: تیم مذاکره کننده در مذاکرات نباید این نکته را فراموش کند که مذاکرات در هر مکانی که می خواهد برگزار شود منافع ملی را در نظر نگیرد و از تیم مذاکره کننده انتظار داریم که از حقوق حقه ملت ایران در مذاکرات دفاع کند.

انتهای پیام/ ب.ص

نظر شما
پربیننده ها