بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 130

عظیمی: مدیریت و کارگردانی اولویت‌های نخست تولید انیمیشن دفاع مقدس است

کارشناس و مدرس انیمیشن گفت: مدیران فرهنگی و دست اندرکار تولید انیمیشن‌های دفاع مقدس باید صلاحیت فنی را بر سلیقه گرایی مقدم بدانند.
کد خبر: ۳۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵ - 12November 2014

عظیمی: مدیریت و کارگردانی اولویت‌های نخست تولید انیمیشن دفاع مقدس است

"بهرام عظیمی" کارشناس و مدرس انیمیشن ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با اشاره به تغییرات امسال نمایشگاه مطبوعات، به خبرنگار ما گفت: انیمیشنهای تولید شده در حوزه دفاع مقدس فاقد کیفیت لازم برای انتقال مفاهیم مهم انقلاب و دفاع مقدس است. در حوزه دفاع مقدس و انقلاب آثار زیادی وجود دارد اما متاسفانه نگاه غالب بر این آثار کلیشهای و فاقد ارزشهای هنری است.

عظیمی در ادامه گفت: مدیران فرهنگی و دست اندرکار تولید انیمیشنهای دفاع مقدس باید صلاحیت فنی را بر سلیقه گرایی مقدم بدانند.

وی با انتقاد از تعطیلی مجله پیلوان به دلیل عدم حمایتهای مالی، اظهار کرد: انیمیشن، رسانه تخصصی ندارد و این باعث شده است بچههای این حوزه اخبارشان را در وبلاگهای شخصی منعکس کنند.

عظیمی تاکید کرد: هنرمندان مساجد امروز نشان دادهاند که در این حوزه علاقمند هستند و باید آنها را با مدیریت کارگردانی کرد، امکانات این بچهها خوب است، سوژه و بودجه هم وجود دارد اما باید مدیریت برای این مجموعهها در نظر گرفته شود تا کمتر درگیر کارهای کلیشهای و تکراری شوند.

انتهای پیام/و.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار