بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 118

کدخدایی: باید مراقب فاصله گرفتن نسل‌های آینده از فرهنگ دفاع مقدس باشیم

کدخدایی گفت: با فضایی که امروز در جامعه حاکم است، نسل‌های آینده از فرهنگ دفاع مقدس دورتر می‌شوند لذا رسانه‌ دفاع مقدس و افرادی که در متن 8 سال دفاع مقدس بودند نباید اجازه دهند تا آیندگان از این فرهنگ فاصله بگیرند.
کد خبر: ۳۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ - 12November 2014

کدخدایی: باید مراقب فاصله گرفتن نسل‌های آینده از فرهنگ دفاع مقدس باشیم

عباسعلی کد خدایی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به خبرنگار اخبار داخلی گفت: جای خبرگزاری دفاع مقدس در میان دیگر خبرگزاریها خالی بود. وصیتنامههای شهدا که از سوی این خبرگزاری به مردم و مسئولان پیامک میشود، یادآوری میکند که ما کجا بودیم و امروز در کجا قرار گرفتهایم.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس با پرداختن به نقدها و اشکالات در زمینهی دفاع مقدس در گذشته و اکنون میتواند خود را ارتقا دهد.

سخنگوی سابق شورای نگهبان با تاکید بر اینکه برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس اقدامات خوبی تاکنون از سوی مسئولان انجام گرفته است، گفت: با فضایی که امروز در جامعه حاکم است، نسلهای آینده از فرهنگ دفاع مقدس دورتر میشوند. لذا نباید رسانهی دفاع مقدس و افرادی که در متن 8 سال دفاع مقدس بودند اجازه دهند، نسل آینده که آن روزها را درک نکردند از این فرهنگ فاصله بگیرند.

کدخدایی در خاتمه با اشاره به موضوع اسید پاشی گفت: ممکن است که ناهنجاریهایی در برخی مکانها صورت بگیرد اما ربط دادن تخلفات به امر مقدس دیگری هم چون امر به معروف و نهی از منکر ظلم و جنایت است و زمانی که اتفاقی در گوشهایی از کشور رخ میدهد، قوه قضاییه مصمم خواهد شد تا به این امر رسیدگی و برخورد کند و اسید پاشیها در کشور ربطی به امر به معروف و نهی از منکر ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها