بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/134

شیخ الاسلام: لزوم اقدام جدی در رابطه با کالاهای صهیونیستی

کارشناس مسائل بین المللی گفت: مجلس باید در رابطه با توزیع کالاهای صهیونیستی جدی‌تر برخورد کند و سعی شود وضعیت مالی کمپانی‌ها نیز شفاف‌تر شود.
کد خبر: ۳۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰ - 12November 2014

شیخ الاسلام: لزوم اقدام جدی در رابطه با کالاهای صهیونیستی

حسین شیخ الاسلام مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل و کارشناس مسائل فلسطین ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، در خصوص عملکرد کشور در بحث تحریم کالاهای اسرائیلی به خبرنگار ما گفت: خیلی واضح بگویم که عملکرد ما در این زمینه خوب نبوده است و متاسفانه چندین بار، قانونی در این رابطه در مجلس شورای اسلامی تصویب و به دولت ابلاغ و کمیتهای نیز تشکیل شده است اما کاری عملی در این عرصه صورت نگرفت.

وی افزود: طبیعی است که موسسات شناخته شده اسرائیلی جایگاهی در میان ایرانیان ندارد. در این بین هنوز نتوانستهایم دست اندرکاران تجارت را متقاعد کنیم که با بنگاههای خاکستری، ارتباط برقرار نکنند. زیرا این بنگاهها در حال تجارت هستند و راه حل روشنی در این زمینه نیست. برخی معتقدند که عواید حاصله در تعدادی از این کمپانیها که در ایران فعالیت میکنند، به نفع اسرائیل نیست.

شیخ الاسلام درباره اقدامات موثر در این زمینه خاطرنشان کرد: مجلس باید در این زمینه جدی تر برخورد کند و سعی شود وضعیت مالی کمپانیها شفافتتر شود، همچنین کمپانی مادر مشخص و تصمیم قاطع گرفته شود.

انتهای پیام/ ظ

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار