بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 154

روایت تواب منافقین از پادگان اشرف/ خودکشی اعضای مجاهدین خلق

تواب گروهک منافقین گفت: اعضا سازمان مجاهدین خلق ظلم و ستم بسیاری به تمامی افراد گروه روا می‌داشتند. تعدادی از خانم‌ها بر اثر فشارهای بسیار دست به خودکشی زدند و جنایت‌های آن‌ها به حدی بود که هیچ‌کس توان ادامه فعالیت در این سازمان نداشت.
کد خبر: ۳۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ - 13November 2014

روایت تواب منافقین از پادگان اشرف/ خودکشی اعضای مجاهدین خلق

زهرا میرباقری یکی از توابین سازمان مجاهدین خلق در گفتوگو با خبرنگار سیاست خارجی دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در ارتباط با چگونگی حضورش در گروه منافقین و همکاری با تیم مسعود رجوی، گفت: من پس از سه بار فرار ناموفق از این گروه موفق شدم در بهمن 89 فرار و خودم را به پلیس ترکیه درعراق معرفی و پس از آن به عراق مراجعت و با خانوادهام دیدار کنم.

وی افزود: من در اثر روابط خانوادگی گرم و صمیمی که با برادر خود داشتم و تاثیراتی که وی بر من میگذاشت منجر به این شد که از هواداران اصلی این گروه بشوم اما هیچ گونه فعالیتی جز حضور مستمر در این گروه نداشتم و از طریق پاسپورت ترکیهای جذب این گروه در عراق شدم.

میرباقری در رابطه با انگیزه خود در جذب شدن به این گروه تصریح کرد: عواطف خانوادگی، احساسات و احساس وابستگی به برادرم باعث جذب من به گروه شد و پس از آن جز بدی از منافقین بخصوص مسعود رجوی چیزی ندیدم. چون آنها شکنجههای روحی و جسمی فراوانی به خانمهای گروه تحمیل میکردند.

وی ادامه داد: این گروهک خانمها را مجبور به ازدواجها و طلاقهای اجباری میکرد و کودکان را از مادران خود جدا میکردند و به خارج از کشور میفرستادند. آنها ظلم و ستم بسیاری به تمامی افراد گروه روا میداشتند. مرجان و فائزه اکبری و مهری موسوی بر اثر فشارهای بسیار دست به خودکشی زدند و جنایتهایشان به حدی بود که هیچکس توان ادامه فعالیت در این سازمان را نداشت.

میرباقری در رابطه با انگیزه خود برای خروج از پادگان اشرف و عدم ادامه همکاری این گونه اظهار داشت: شکنجههای روحی و جسمی زیادی بر من آورد آمد. دیگر توان ادامه آن وضعیت را نداشتم. آنها حتی نمیگذاشتند که با خانوادهام دیدار داشته باشم به همین خاطر از این گروهک جدا شدم و به آغوش خانوادهام برگشتم.

این تواب گروهک منافقین از پیگیری سازمان برای بازگرداندن وی به اشرف خبر داد و گفت: پس از فرار من به ترکیه این گروهک بسیار تلاش کرد تا دوباره من را به این پادگان بازگرداند ولی من با توجه به آزار و اذیتی که در این چند وقت شده بودم دیگر قصد بازگشت به آنجا نداشتم.

میرباقری ضمن ابراز خرسندی خود از حضورش در ایران، بیان کرد: پس از اینکه به ترکیه رفتم، از آنجا به آلمان مراجعه نمودم و در این کشور علیه این گروهک افشاگریهای بسیاری نمودم و پس از آن با سرافرازی به کشورم بازگشتم.

انتهای پیام/ ف.ه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار