بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 152

صابری: تدارک سالن‌های ورزشی مخصوص جانبازان در تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: سالن‌های ورزشی خاصی برای جانبازان و معلولین تدارک دیده‌ایم، ضمن این که این عزیزان می‌توانند از سالن‌های ورزشی عمومی نیز استفاده کنند.
کد خبر: ۳۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ - 13November 2014

صابری: تدارک سالن‌های ورزشی مخصوص جانبازان در تهران

علی صابری عضو شورای شهر تهران در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها تصریح کرد: دسترس پذیری به عنوان یکی از شاخصههای مناسب سازی شهری از جمله مهم ترین مسائلی است که مورد توجه شورای شهر تهران قرار دارد.

صابری تاکید کرد: مناسب سازی شهری شامل زیرمجموعههای فراوانی است که خوشبختانه امروز به یک مطالبه از جانب اعضای شورا بدل شده است.

وی با بیان این که عجله در به ثمر رساندن اقدامات شهری نتایج نامناسبی را بر جای خواهد گذارد، اظهار داشت: نشستهایی با شهرداری تهران در رابطه با مناسبسازی سالنهای ورزشی و معابر عمومی برگزار شده است که تاثیرات مثبت آن را در آینده نزدیک شاهد خواهیم دید.

این عضو شورای شهر تهران گفت: یکی دیگر از مشکلات ما قانون گریزی است و این که مردم به عنوان بخشی از جامعه که میتوانند در روند مناسب سازی موثر عمل کنند، مسئولیت خود را به درستی انجام نمیدهند.

صابری در پایان خاطرنشان کرد: سالنهای ورزشی خاصی برای جانبازان و معلولین تدارک دیدهایم. ضمن این که این عزیزان میتوانند از سالنهای ورزشی عمومی نیز استفاده کنند و شهرداری تهران باید هزینههای عمرانی خود را مصروف به بخشهای مختلف کرده و از هزینه در یک قسمت خاص دوری کند.

انتهای پیام / پ.ب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار