بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 181

رضایی: خبرگزاری دفاع مقدس فرهنگ مقاومت را در جامعه نشر دهد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خبرگزاری دفاع مقدس اکنون جایگاه بسیار خوبی در بین خبرگزاری‌ها پیدا کرده است. این رسانه می‌تواند فرهنگ مقاومت را در جامعه نشر دهد.
کد خبر: ۳۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ - 14November 2014

رضایی: خبرگزاری دفاع مقدس فرهنگ مقاومت را در جامعه نشر دهد

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رضایی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا رشد کرد و با صبر و استقامت خانوادههای ایثارگران پیام این انقلاب جهانی شد.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس اکنون جایگاه بسیار خوبی در بین خبرگزاریها پیدا کرده است و کمبود این خبرگزاری بسیار محسوس بود. من از دستاندرکاران این خبرگزاری تقدیر و تشکر میکنم چرا که این رسانه میتواند رنگ و بوی مقاومت را در جامعه نشر دهد. این رسانه فرصتی برای فعالیت دغدغهمندان انقلاب اسلامی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: من اخبار و گزارشهای خبرگزاری دفاع مقدس را میخوانم. رویکرد این رسانه عالی و هدفمند است.

رضایی پیرامون فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: همه پروژههای بنیاد مسکن مختص ایثارگران، جانبازان و خانوادههای شهدا است.

انتهای پیام / ف.ه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار