بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 191

فرماندار تهران: از ساخت مسکن جانبازان توسط وزارت راه در تهران اطلاعی ندارم/ درخواستی برای تامین مسکن از طرف ایثارگران نداشته‌ایم

فرماندار تهران با بیان اینکه از ساخت مسکن جانبازان توسط وزارت راه در تهران اطلاعی ندارم، گفت: در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، درخواستی برای تامین مسکن از طرف ایثارگران نداشته‌ایم.
کد خبر: ۳۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ - 14November 2014

فرماندار تهران: از ساخت مسکن جانبازان توسط وزارت راه در تهران اطلاعی ندارم/ درخواستی برای تامین مسکن از طرف ایثارگران نداشته‌ایم

عیسی فرهادی فرماندار تهران در حاشیه حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، پیرامون سوال خبرنگار دفاع پرس که "آیا ساخت مسکن جانبازان و ایثارگران توسط وزیر راه و شهرسازی که در قانون بودجه 93 تصریح شده در تهران آغاز شده است" توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان این که امروز به هر جانباز بالای 25 درصد که فاقد مسکن بوده و وام مسکن نیز دریافت نکرده باشد، وام اعطا خواهد شد، اظهار کرد: به صورت قطع این آمادگی در کشور وجود دارد که این وام توسط بنیاد شهید در اختیار ایثارگران قرار گیرد.

فرماندار تهران پیرامون ساخت مسکن جانبازان توسط وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: اطلاعی ندارم این طرح در تهران به کجا رسیده است.

وی اضافه کرد: با این حال تاکنون فردی که به موضوع مسکن معترض باشد به ما مراجعه نکرده و در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نیز درخواستی در حوزه مسکن نداشتهایم. مشخص است که از طرف بنیاد شهید این کار دنبال میشود.

انتهای پیام/ م.و

نظر شما
پربیننده ها